Skocz do zawartości

Wykorzystanie programów 3D do prezentacji i komunikacji na stronach www - pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To mój pierwszy post, więc witam wszystkich serdecznie :)

Mam następujący problem: muszę napisać krótką pracę na temat, który brzmi mniej więcej: Wykorzystanie programów 3D (szczególnie 3DSmax, Solid Works) do prezentacji i komunikacji na stronach www.

Piszę "mniej więcej", bo chodzi tu o esej na zajęcia z projektowania w Solid Works i 3DSmax, które właśnie kończę na portugalskiej uczelni, jestem na erasmusie, nauczyciel nawet nie umiał sformułować tematu pracy, więc nie musi to być bardzo "głębokie" ;)

Potrzebuję znaleźć dwie strony, do stworzenia których (do prezentacji produktów, do poruszania się po stronie) użyto oprogramowania do 3D. Najlepiej, aby były to strony projektantów produktów. Zależy mi na naprawdę efektywnych stronach, gdzie widać dużo np. animacji w 3D, znanych designerów/firm.

Byłam już na kilkunastu stronach, ale o ironio, projektanci najczęściej wrzucają po prostu jpgi - zdjęcia lub rendery, zamiast wykorzystać w pełni możliwości programów 3D. I o tym chcę m.in. napisać.

Jedna z fajniejszych stron, która by się nadawała do "analizy" to http://www.ora-ito.com/ choć tam animacje 3D są mało zróżnicowane.

Na pewno znacie jakieś *wypasione* strony, będę wdzięczna za linki :)

Może nawet ktoś wie jakiego programu użyto na konkretnej stronie?

• Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

animacja na stronie Hondy rzeczywiście jest dobrą prezentacją produktu. Ale może są strony, gdzie jest tego więcej, gdzie prezentacje 3D stanowią ważną, dużą część.

Strona Mercedesa nie chce mi się załadować :/

A może ktoś zna jakieś artykuły nt. wykorzystania 3D na stornach www? Coś bardziej teoretycznego, na co można by się powołać w pracy?

Napisano