Skocz do zawartości

Jak stworzyć wypukłość?


joe20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem że pytanie w temacie brzmi dość banalnie ale to nie znaczy ze jestem całkowicie początkujący. Potrafię stworzyć dowolny przedmiot ale zdaję sobie sprawę że nie robię tego najlepszymi metodami, ponieważ uczyłem się tylko z tutoriali :p Chodzi mi konkretnie o to jak np. z plane'a stworzyć półkulę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

hmm troche to droga na opak bo lepiej jest stworzyc gotowa kule i ja zmodyfikowac np w maxie slice a w innym progsie pewnie tez cos bedzie a jak nie to usunicie recznie polowy :P no ale jak chcesz tak od podstaw to zagesc tego plane (zaleznie od softu to bedzie w samym planie to wybranie ilosc podzialow a jak nie to jakies subdvision czy reczne ciachanie krawedzi) zlapanie poszczegolnych vertexow i przesuniecie w maxie mozna np soft selection wlaczyc i bedzie latwiej... najlepiej powiedz jaki soft to bedzie latwiej i konkretniej doradzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie, chodzi mi o to, że w niektórych przypadkach muszę nadać fragmentom obiektu wypuklości, zaokrąglić go. To z tym plane'm to tylko taki specyficzny przypadek na którym myślę, najłatwiej jest to wytłumaczyć. Mam 3ds max'a 9

Edytowane przez joe20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności