Napisano 29 Czerwiec 200816 l Witam staram sie zrobić większy projekt i napotkałem 2 problemy, pewnie coś przypakowo w ustawieniach zmieniłem i to moja wina ale prosze powiedzcie co z tym zrobić, 1 ikonki obrazujące przesuwanie skalowanie obracanie itp, (strzałki okręgi) chodzi mi o te przy obiektach jak przesuwamy go to go mozna złapac za strzałke i przesuwać tylko w jednym wymiarze. Więc one wszystki znikły jak chce przesunać vartexa to musze jego trzymać i porusza sie on w 3d burząc całą konstrukcje 2 nakładając teksture (w tymp rzypadku zdjęcie elewacji budynku w celu ułatwienia modelowania) robi sie ona zupełnie nieczytelna co najlepiej zobrazuje miniaturka prosze o pomoc bo bez tego nie da się pracowac probowałem z tą teskturką zmienić jej rozmiar poprzez "tiling" jednak to nie daje efektu Edytowane 29 Czerwiec 200816 l przez stolik
Napisano 29 Czerwiec 200816 l dwie odpowiedzi: proszę o przeczytanie FAQ forum! prosze o przeczytanie zasad zakładania wątków! pozdrawiam
Napisano 29 Czerwiec 200816 l Autor przykro mi ale odpowiedzi nie znalazłem, sorka za temat zaraz zmienie. mnie nei chodzi o jakość tej teksturki w viewporcie. ona taka pozostaje po renderingu. albo źle szukam to przepraszam albo innego sposobu nie widze, na pierwszy problem nie widze żadnego tematu. pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc
Napisano 29 Czerwiec 200816 l 1. Nacisnij klawisz "X" 2. Nałóż modyfikator Uwv map Ps. Pisze o tym w FAQ
Napisano 29 Czerwiec 200816 l pierwsze pytanie: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=4041 dział FAQ na forum jednak istnieje. ok drugie pytanie: sprawdź czy masz prawidłowo zmapowany obiekt. jesli nie, wrzuć UVW mapplanar lub box. jesli tak, sprawdź czy renderuje się dokładnie tak samo. jeśli po renderingu jest ok a w viewporcie jest źle - sprawdź sterowniki karty graficznej. jesli po renderingu też jest źle, pokaż screen z viewportu i co to za materiał. ostatecznie spróbuj wrzucić na ten obiekt checkera i pokaż jak wyszło Pozdrawiam
Napisano 29 Czerwiec 200816 l Autor niestety nie pomogło tak wygladaja ustawienia , to jest zwykjły materiał tylko z foto, i tak jest z kazdym , raczej ze strownikami to nic nie jest bo 2 godziny temu jak odchodziłem do kompa wszystko było ok a po powroci takie jaja. i sorka za te "strzałki" chyba mam za słabe okulary, nie chciałem zaśmiecać przepraszam oto zrzuty
Napisano 29 Czerwiec 200816 l Autor zmapuj czyli?? sorka ale jeszcze nie wszysko kapuje w maxe, jeli chodzi o to UVW maping to to co widzicie to jest już po tego zastosowaniu
Napisano 29 Czerwiec 200816 l zmapuj czyli?? modyfikator uwv map. ustawiasz gimzo tak zeby textura po ustawieniu ci pasowala. W ustawieniach bitmapy w material editor zaznacz ten kwadracik w kratke - show bitmap in viewport i wtedy mapuj.
Napisano 29 Czerwiec 200816 l Autor ok ok wielkie dzięki już wiem, wciśnięte miałem real world-map size, po odznaczeniau jes ok :) wiedziałem ze jakaś głupota bo samo sie nie mogłą wiele popsuć przez godzine :P wielkie dzięki i na następny raz bardziej po grzebie rpzed załorzeniem tematu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto