Jump to content

stolik

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About stolik

  • Rank
    Member
  1. no i up, wersja chyba finalna, moze teraz ktoś oceni Uploaded with ImageShack.us
  2. Witam, dziergam sobie kindla 4, modelowanie chyba mogę uznać za zakończone. pojawił sie dla mnie nowy problem , gdy włączę dla lamp mental ray shadow map dzieją się dziwne rzeczy jak na 2 renderze. gdy ustawiam ray traced shadows to jest ok. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Modeluje mając to urządzenie przed sobą więc mam nadzieje że wystrzegłem się większych błędów, swoją drogą bardzo polecam czytanie książek za jego pomocą.
  3. jest jakiś progress udało mi się znaleść pudełko po karcie Ati radeon HD 4850 Ze strony producenta mam sterownik czyli Ati catalyst. Jednak kiedy chcę go zainstalować wciskam "instaluj" i okno znika nic się nie dzieje. w menedżerze zadań za to pojawia się InstallManagerApp.exe używający sporo pamięci bo 39 092K i tyle. nic sie nie zminia, Co dalej ?
  4. Witam. Zrobiłem format kompa i teraz w menedżerze urządzeń karta graficzna jest wymieniona ze znakiem zapytania jako : Inne urządzenia , kontroler wideo (zgodny z VGA) domyslam sie że potrzebne są sterowniki ale niestety nie mam pojęcia jaka karta jest w tym kompie, spoglądając na nią fizycznie znalazłem tylko opis na wiatraku gigabyte i tyle :) próbowałem sprawdzać sprzęt programami aida i SIW ale żaden z nich nie rozpoznaje żadnej karty. Co zrobić ?
  5. stolik

    Zwis Maxa

    Witam, mam następujący problem a dokładnie błąd “the render was cancelled due to insufficient memory. adjust the scene or render setting to reduce memory usage and try again.” używam mentala. Przygotowuję dość prostą scenkę z salą konferencyjną na której mam zaprezentować kilka rodzajów wykładziny. pierwszy render poszedł jak z płatka , kolejny już nie, co najdziwniejsze nic w scenie nie zmieniłem prócz tekstury (dokładnie ten sam uvw o tej samej rozdzielczości tylko wzór inny) do tego błąd zawsze "wywala" zawsze w tym samym miejscu gdzie on liczy mniejsce w którym nawet tej wykładziny nie widać tylko krzesła. błagam pomocy projekt jest na poniedziałek :) PS: zapomniałem dodać że nadal jeśli wrócę do pierwszej tekstury to renderuje się ok :/ dziwne co najmniej
  6. na całym samochodzie jest TurboSmooth . i wygląda tak. coś jeszcze mogę z niego wyciągnąć bo zabrakło mi już pomysłów :)
  7. zrobiłem jak radził Brazniew i wyszło to tak : (trochę zmieniłem pozycje samochodu bo tak mi się wydaje lepiej)
  8. na to wpadłem że samochód musi mieć co odbijać dlaego cały czas jest coś takiego : na tym jest ta sama mapka. problem dalej pozostaje
  9. no to racja że mógł mieć w przeszłości jakieś dachowanko :/ to dopiero pierwszy model . następny na pewno będzie lepszy :)
  10. witam , Moje pierwsze auto w 3d. niedoróbek jest raczej masa. Nie zamierzam dłużej walczyć z modelem (wolę zacząć nowy bo pierwszy idealny i tak nie będzie) Chciał bym go jedynie jakoś ciekawie wyrenderować. i tu się pojawiają pytania. Użyłem Matte Material aby zgrać model ze zdjęciem. dlaczego standardowy lakier Mentala stał się delikatnie przeźroczysty ? wszystkie materiały których próbowałem użyć posiadające odbicia reagują w ten sposób. Widać to najlepiej na górnej krawędzi dachu lub maski. Chcę by auto było nie przeźroczyste i odbijało od siebie cokolwiek :)
  11. n o więc dodałem światełka z których nie jestem zadowolony :) chciał bym uzyskać efekt delikatnej strugi światła na ścianie a nie tak mocnego odcięcia miejsc oświetlonych
  12. Krzesła już ne lewitują zalezymi własnie na doświetleniu prawej strony lamkami chciał bym osiągnąć np taki efekt : mam nadzieje ze sie autor nie obrazi za przytoczenie go jako przyklad . np kinkiet swiecacy w gore i dol.
  13. na zewnątrz jest daylight , widok raczej tymczasowy. a co to jest FOV to jeszcze nie wiem zaraz poszukam :) dzięki
  14. Kolejna próba vizki jeszcze sporo brakuje. np szyb w oknach jednak najbardziej potrzebuje zrobić oświetlenie wewnątrz (myślałem o małych halogenkach w suficie) jednak nie wiem jak się za to zabrać. Przy okazji krytyki nigdy nie jest mało. Chciał bym sie zbliżyć do realizmu chodź zdaję sobie sprawę że do tego jeszcze daleka droga. Uploaded with ImageShack.us
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy