Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam staram sie zrobić większy projekt i napotkałem 2 problemy, pewnie coś przypakowo w ustawieniach zmieniłem i to moja wina ale prosze powiedzcie co z tym zrobić,

1 ikonki obrazujące przesuwanie skalowanie obracanie itp, (strzałki okręgi) chodzi mi o te przy obiektach jak przesuwamy go to go mozna złapac za strzałke i przesuwać tylko w jednym wymiarze. Więc one wszystki znikły jak chce przesunać vartexa to musze jego trzymać i porusza sie on w 3d burząc całą konstrukcje

 

2 nakładając teksture (w tymp rzypadku zdjęcie elewacji budynku w celu ułatwienia modelowania) robi sie ona zupełnie nieczytelna co najlepiej zobrazuje miniaturka

 

prosze o pomoc bo bez tego nie da się pracowac

probowałem z tą teskturką zmienić jej rozmiar poprzez "tiling" jednak to nie daje efektu

Edytowane przez stolik

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 992
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dwie odpowiedzi: proszę o przeczytanie FAQ forum! prosze o przeczytanie zasad zakładania wątków!

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

przykro mi ale odpowiedzi nie znalazłem, sorka za temat zaraz zmienie. mnie nei chodzi o jakość tej teksturki w viewporcie. ona taka pozostaje po renderingu. albo źle szukam to przepraszam albo innego sposobu nie widze, na pierwszy problem nie widze żadnego tematu. pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc

Napisano

1. Nacisnij klawisz "X"

2. Nałóż modyfikator Uwv map

 

Ps. Pisze o tym w FAQ

Napisano

pierwsze pytanie:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=4041

 

dział FAQ na forum jednak istnieje.

 

 

ok drugie pytanie:

 

sprawdź czy masz prawidłowo zmapowany obiekt. jesli nie, wrzuć UVW mapplanar lub box. jesli tak, sprawdź czy renderuje się dokładnie tak samo. jeśli po renderingu jest ok a w viewporcie jest źle - sprawdź sterowniki karty graficznej. jesli po renderingu też jest źle, pokaż screen z viewportu i co to za materiał.

 

ostatecznie spróbuj wrzucić na ten obiekt checkera i pokaż jak wyszło

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

niestety nie pomogło tak wygladaja ustawienia , to jest zwykjły materiał tylko z foto, i tak jest z kazdym , raczej ze strownikami to nic nie jest bo 2 godziny temu jak odchodziłem do kompa wszystko było ok a po powroci takie jaja.

i sorka za te "strzałki" chyba mam za słabe okulary, nie chciałem zaśmiecać przepraszam

oto zrzuty

Napisano
  • Autor

zmapuj czyli?? sorka ale jeszcze nie wszysko kapuje w maxe, jeli chodzi o to UVW maping to to co widzicie to jest już po tego zastosowaniu

Napisano
zmapuj czyli??
modyfikator uwv map.

 

ustawiasz gimzo tak zeby textura po ustawieniu ci pasowala. W ustawieniach bitmapy w material editor zaznacz ten kwadracik w kratke - show bitmap in viewport i wtedy mapuj.

Napisano
  • Autor

ok ok wielkie dzięki już wiem, wciśnięte miałem real world-map size, po odznaczeniau jes ok :) wiedziałem ze jakaś głupota bo samo sie nie mogłą wiele popsuć przez godzine :P wielkie dzięki i na następny raz bardziej po grzebie rpzed załorzeniem tematu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.