danilo2 Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 Witam, mam takie pytanie - otóż często podczas renderowania przydają się (i jak to po polsku nazwac?:P ) "Output passy", z tym że można renderować je standardowo w mayi jak i za pomocą shaderów takich jak p_MegaTK (http://www.puppet.tfdv.com/index_e.shtml) czy ctrl_buffers (http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=209991). I tu nasuwa mi się pytanie - jaką metode wybrać - jakie są za i przeciw i czego sami używacie :) Dziękuję i czekam na odp :)
Tomasz_87 Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 jezeli chodzi o pozytywne strony render passes to przedewzystkim to ze masz nad kazdym aspektem kontrole. mozesz zmieniac co chcesz. na kazdej warstwie zrobic korekcje koloru, pociągnac kontrast bądz inne rzeczy. przy renderze projektu do jednego pliku bez render passes nie masz az takich mozliwosci
danilo2 Napisano 3 Lipiec 2008 Autor Napisano 3 Lipiec 2008 Tomasz_87 - dziękuję Ci za odpowiedź, aczkolwiek moje pytanie dotyczyło czegoś innego - Wiem, że render passes są przydatne, lecz zastanawiałem się jaką metodą najlepiej je tworzyć - standardowo, czy za pomocą shaderów takich jak p_MegaTK czy ctrl_buffers. Tak więc jeżeli ktoś zna jakieś pozytywne i negatywne strony tych możliwości, albo polecacie coś innego to prosze o odpowiedz :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się