danilo2 Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 Witam, mam takie pytanie - otóż często podczas renderowania przydają się (i jak to po polsku nazwac?:P ) "Output passy", z tym że można renderować je standardowo w mayi jak i za pomocą shaderów takich jak p_MegaTK (http://www.puppet.tfdv.com/index_e.shtml) czy ctrl_buffers (http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=209991). I tu nasuwa mi się pytanie - jaką metode wybrać - jakie są za i przeciw i czego sami używacie :) Dziękuję i czekam na odp :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_87 Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 jezeli chodzi o pozytywne strony render passes to przedewzystkim to ze masz nad kazdym aspektem kontrole. mozesz zmieniac co chcesz. na kazdej warstwie zrobic korekcje koloru, pociągnac kontrast bądz inne rzeczy. przy renderze projektu do jednego pliku bez render passes nie masz az takich mozliwosci Link to comment Share on other sites More sharing options...
danilo2 Posted July 3, 2008 Author Share Posted July 3, 2008 Tomasz_87 - dziękuję Ci za odpowiedź, aczkolwiek moje pytanie dotyczyło czegoś innego - Wiem, że render passes są przydatne, lecz zastanawiałem się jaką metodą najlepiej je tworzyć - standardowo, czy za pomocą shaderów takich jak p_MegaTK czy ctrl_buffers. Tak więc jeżeli ktoś zna jakieś pozytywne i negatywne strony tych możliwości, albo polecacie coś innego to prosze o odpowiedz :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now