Skocz do zawartości

output passes rendering


danilo2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam takie pytanie - otóż często podczas renderowania przydają się (i jak to po polsku nazwac?:P ) "Output passy", z tym że można renderować je standardowo w mayi jak i za pomocą shaderów takich jak p_MegaTK (http://www.puppet.tfdv.com/index_e.shtml) czy ctrl_buffers (http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=209991). I tu nasuwa mi się pytanie - jaką metode wybrać - jakie są za i przeciw i czego sami używacie :)

Dziękuję i czekam na odp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

jezeli chodzi o pozytywne strony render passes to przedewzystkim to ze masz nad kazdym aspektem kontrole. mozesz zmieniac co chcesz. na kazdej warstwie zrobic korekcje koloru, pociągnac kontrast bądz inne rzeczy.

przy renderze projektu do jednego pliku bez render passes nie masz az takich mozliwosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasz_87 - dziękuję Ci za odpowiedź, aczkolwiek moje pytanie dotyczyło czegoś innego - Wiem, że render passes są przydatne, lecz zastanawiałem się jaką metodą najlepiej je tworzyć - standardowo, czy za pomocą shaderów takich jak p_MegaTK czy ctrl_buffers.

Tak więc jeżeli ktoś zna jakieś pozytywne i negatywne strony tych możliwości, albo polecacie coś innego to prosze o odpowiedz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności