lobohome Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Witam. Zna ktos moze jakis sposob na automatyczne weldowanie vertexow w splinach ... tak zeby extrude chwycil ? Zazwyczaj robilem to recznie ale teraz dostalem 20 km2 ulic w miescie i troche nie widzi mi sie robic tego z lapy .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 ctrl+a i potem weld z odpowiednio niską wartością Link to comment Share on other sites More sharing options...
lobohome Posted July 2, 2008 Author Share Posted July 2, 2008 Dzieki Siwy ... ale i tak gdzieniegdzie nie lapie .... a ci architekci tak motaja te modele ze szkoda gadac ... 5 splinow jeden nad drugim ....jednak trzeba recznie usuwac ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
predator747 Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Witam, przepraszam, że mieszam się w wątek, ale zapytanie jest z tym związane. Mianowicie - Za każdym razie kiedy modeluję w Editable Poly i extruduje z Edges'ów, to pomimo tego, że zwasze obu wartościom, jakie są do ustawienia przypisuje wartość "zero", tworzą mi się niepotrzebne wartości. Czy jest możliwość, aby w ustawić, by Nigdy nie tworzyły się takioe wierzchołki? Jest to bardzo uciążliwe, właśnie przez to, że trzeba Weldować co raz, bo jak tego nie zrobię, to siatka się warstwuje i muszę później penetrować ją w poszukiwaniu zdublowanych poligonów, co znacznie przedłuża czas pracy (i zwiększa ciśnienie krwi po kilku godzinach) :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts