MisiuDesign Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 moja druga praca nad którą siedziałem jakąś godzinke :)
kukua Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 brakuje przede wszystkim pierniczkowo czekoladowej tekstury. Pierniki przewaznie nie sa gładkie
MisiuDesign Napisano 4 Lipiec 2008 Autor Napisano 4 Lipiec 2008 a możecie powiedzieć jak to zrobić? każdy poly trzeba pokolei zmieniać? :( czy może wystarczy bump?
Matrixus17 Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 pobaw się jeszcze i zrób jakiegoś połamanego albo nadgryzionego :)
MisiuDesign Napisano 4 Lipiec 2008 Autor Napisano 4 Lipiec 2008 Heh dobry pomysł :)ale to potem teraz pisze strone :)
Temporal Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 za mocny i regularny no i bump to chyba za malo wypadaloby jakis material stworzyc o wlasciwosciach na wzor tej czekolady. A i ten blur na renderze zabija hmm jakby to byl dof to jeszcze ale to wyglada jak jakis motion blur.
Cruzh3r Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 pierniki mają takie białe przebarwienia, jak sie lukier odkleja albo zadużo.. za duży specular za bardzo jednolity bump(może przeskaluj też bumpa żeby te nierówności niebyły takie malutkie)
MisiuDesign Napisano 4 Lipiec 2008 Autor Napisano 4 Lipiec 2008 Mniej więcej poprawiłem... ale czekam na kolejne uwagi :)
Ania Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 Te brązowe są już lepsze. Ale te czerwone - co to? Ja znam tylko brązowe i białe. Na niektórych bokach twoje pierniki mają jakieś pionowe paski, tak jakby był tam problem z mappingiem. Czemu talerz leży na podłodze? Te białe paski na talerzu wyglądają dziwnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się