Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Aby wymodelowac dajmy na to kule za pomoca spline\'ow i modyfikatora SURFACE potrzebne sa dwa wzajemie prostopadle okregi. Jak teraz uzyskac spline\'y \"posrednie\", tzn. jakby trzeci okrag ktory jest pod katem 45 do dwoch pozostałych? Oczywiscie jak to zrobic nie rysujac samemu nowego okregu:) Czy jest do tego jakas funkcja?

Z gory dzieki

Pzdr

 

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Może np. skopiować któryś z okręgów (edit / clone) i obrócić o 45 stopni?

Ma być ich jeszcze więcej w równych odstępach: wpisanie w help\'ie \"array\" sporo Ci na ten temat powie.

 

PS. Poczytaj regulamin i zmień temat na prawidłowy.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności