khatake Napisano 7 Lipiec 2008 Share Napisano 7 Lipiec 2008 jako totalny laik i leszcz mam pytanie. Jak powstrzymać ten efekt naciągania gdy między kątem smooth tworzy taki naciągniety materiał ?? crees nie pomogl chamfer tez....moze wogole źle się do tego zabieram no ale często mi to przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 7 Lipiec 2008 Share Napisano 7 Lipiec 2008 moze siatka skopana jakie dziury niezweldowane vertexy itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 7 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 7 Lipiec 2008 nie no z siatką jest wszystko ok. ze spline'a wytłoczyłem obiekt poly. a poza tym to raczej normalne że smooth tak robi. nie wydaje mi się żeby to był błąd. poprostu nie wiem jak tego uniknąć. (zrobiłem lepszego shota) problem pojawia się zawsze gdy mamy obiekt który tworzy pewien kąt. między tym kątem smooth naciąga powierzchnie tylko że noobek jak ja nie wie co z tym zrobić ;]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 7 Lipiec 2008 Share Napisano 7 Lipiec 2008 a moim zdaniem to jest siatka tym bardziej ze na drugim renderze domyslam sie ze to meshsmooth jak masz maxa 9 badz nizej to mozesz zapodac scenka to bym sprawdzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 7 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 7 Lipiec 2008 mam 8. tylko że jestem w tym nowy i jeśli mam być szczery...nie wiem co masz na myśli ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 7 Lipiec 2008 Share Napisano 7 Lipiec 2008 Pokaz siatke, wg mnie jest spaprana, zwlaszcza ze mowisz ze wytlaczales to ze spline. btw, pomiedzy Smooth a Meshsmoot jest duza roznica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 7 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 7 Lipiec 2008 no wiecie możliwe że to siatka...trochę za mało wiem by się madrzyć ;] dlatego mam was. oto siatka wiecie co...chyba już wiem o co chodzi ;p jak spojrzałem na siatkę to mam dziwne wrażenie że poprzeczne edge powinny sie łączyć na górze (czyli na tym wielki zwalonym wielokącie)....teraz mi głupio xD. zaraz sprawdzę czy o to chodzi ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 7 Lipiec 2008 Share Napisano 7 Lipiec 2008 Nom, o to mniej wiecej chodzi. Masz wielkiego ngona na gorze, a to nie wygladza sie dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 8 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2008 działa :P. to przy okazji mam pytanie. czy da się zaznaczyć edge na etapie edit poly i przeskoczyć z tym zaznaczeniem na górę stosu modyfikatorów czyli mesh smootha aby na tym zaznaczeniu ustawic creasy ?? bo nikt cwany nei pomyślał o loop i ring dla mesh smootha więc zakładam że musi być jakiś inny sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się