amerykanin Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 Witam. Mam taki problem, że posiadam pewne zasoby obiektów zrobione w 3dmaxie 2008 , a potrzebuję je otworzyć w maxie 6 , ponieważ do tego maxa posiadamy plugin którym eksportujemy do już właściwego dla nas formatu (.pro , ale to w tym momencie nie istotne). Zanim będę sprawdzał wszystkie formaty dostępne na liście maxa, pomyślałem, że ktoś już miał taką zabawę z przenoszeniem obiektów do starszego maxa i potrafi coś powiedzieć na ten temat. Zależy mi na tym, żeby zostały zachowane jakieś podstawowe ustawienia materiałów. Ponieważ obiektów jest sporo, nie chciał bym tego wszystkiego od nowa ręcznie ustawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 obj - fbx . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 No właśnie max6 sam w sobie nie supportuje OBJ't ów. Trzeba dograć plugin. Na googlach znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 może .3ds o ile twoje obiekty nie mają więcej niż 2^16 faceów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amerykanin Napisano 8 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2008 może .3ds o ile twoje obiekty nie mają więcej niż 2^16 faceów .3ds mi nie pasuje ze względu na ograniczenie nazwy długości tekstury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się