Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Zaczynam bawic sie w 3DS Max. W ramach cwiczen z modelowania zrobilem taka apteczke do gry SF:

apteczka_polowa.jpg

Wyglada jednak strasznie plastikowo.

 

Co powinienem zrobic aby byla bardziej fotorealistyczna? To kwestia swiatla, a moze tekstury? Macie jakies rady?

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Widzę że ostatnio ludzie nie zauważają działu game-art i wrzucają rzeczy lo-poly do Wip.

LUDZIE od tego jest dział GAME_ART

Napisano
Widzę że ostatnio ludzie nie zauważają działu game-art i wrzucają rzeczy lo-poly do Wip.

LUDZIE od tego jest dział GAME_ART

To nie jest low-poly. Jezeli robi to taka roznice, to jest to model do gry RPG a nie komuperowej.

 

Siatke pokaze wieczorem, jak tylko sie do niej dostane :)

 

To moze jakies rady macie?

Napisano

Do RPG czyli pewnie na jakąś kartę przedmiotu ;)

Ok no więc tak.

Pod rączką w tym wklęśnięciu masz bardzo niefajnie zrobione smooth groupy.

jak chcesz realizmu to dodaj jakieś otarcia na teksturze, brud. Polecam też wypalić sobie AO i nałożyć na tex (fajnie zabrudzi rowki).

Jeśli chcesz jeszcze większego realizmu to pomyśl o jakimś sensownym rendererze mental,vray ...

Ustawiasz jakieś ładne shaderki i ładnie oświetlasz i gotowe.

Napisano

Dokladniej to chce to wykorzystac do podrecznika, ale chcialbym aby dalo sie w przyszlosci wykorzystac do np. kart.

Ex3, mozesz napisac dokladniej jak wypalic AO?

Niefajnie smoothgroup? czyli w ogole je olac i zrobic kanciaste, czy jakos poprawic?

Napisano

Jak to nie jest pod gre komputerowa to moze zrob to pod subdivision wiesz zrobic tak siatke by po meshsmoothie czy turbosmoothie to wyszlo pieknie. To mocowanie raczki z reszta jest dziwne skrzynia kanaciasta a tutaj taki glut w miejscu laczenia. Ogolnie to polecam przegladanie tutoriali bo trudno napisac komus w jednym zdaniu jak zrobic by bylo realistycznie. Na realnosc sklada sie to wszystko co wymienil Georgas.

Napisano

Dzieki za uwagi. Ex3, twoj tutorial jest poza moim poziomem. Jeszcze troche potrwa az cos z niego skumam :P

Poprawilem siatke dziury i raczki, oteksturowanie (m.in. raczka), oswietlenie (zmienilem na raytrace i dodalem IES Sky na gorze), render (lighttracer) i wyszlo tak:

apteczka6.jpg

Napisano

No juz jest lepiej pod wzgledem modelingu ale chyba cos niedobrego dzieje sie pod raczka po prawej stronie pokaz moze screen z siatka modelu. Co do realnosci to tez skup sie na materialaach jakies odbicia i moze nawet zblurowane bo teraz sa tylko jednolite kolory a to nie wyglada za ciekawie. Zobaczysz jescze kilka zabiegow i bedzie to naprawde fajnie wygladac.

Napisano

Starczy mi na razie zabawy z tym modelem. Wrzucam siatke i biore sie za cos innego:)

Wielkie dzieki za pomoc, zwlaszcza Ex3 i Temporal.

 

apteczka6_mesh.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności