..:: WIKTOR ::.. Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 Witam! Jest cos takiego w Blenderze jak w Maxie na zasadzie spline'y i na to narzucone cos w stylu modyfikatora surface - zeby po prostu ztworzylo siatke??
sanki Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 raczej nie ma. Blender generalnie nie jest najlepszy w powierzchniach. jedyne co to zrobic sobie nurbs surface, zaznaczac krawedize i extrudowac (klawisz e) tutaj tutek o nurbs w blenderze http://download.blender.org/documentation/oldsite/oldsite.blender3d.org/117_Blender%20tutorial%20Fun%20with%20nurbs.html
figofago Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 Po zmknięciu splejna wychodzimy z edit mode do object mode (tab) i wciskamy alt+c i masz mesh
..:: WIKTOR ::.. Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Napisano 10 Lipiec 2008 ooo ciekawe ciekawe - wyprobuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się