Mati-PL Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 Witam Mam problem z funkcjonalnością ściany, ponieważ gdy zrobię sobie całą scenę z texturami i wszystko jest tak jak powinna to gdy zapisałem projekt i potem go otworzyłem to textury zniknęły a okno które było w ścianie wtopiło się w nią. To jest efekt po wczytaniu zapisanej sceny A tak powinno wyglądać i nie wiem dlaczego on tego nie wczytał tak. Proszę o pomoc ponieważ to już nie pierwszy raz kiedy mi się to przytrafiło i już nie mam do tego cierpliwości. Pozdrawiam.
Robertus Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 Hmm, kurcze .. chyba przylacze sie do pytania. Niewiem czy twoje okno jest wytlaczane ze spline ale ja miewam taki motyw ze edytuje sobie spline, daje mu powiedzmy fillety i chamfery. Zapisuje i czesto po ponownym otwarciu mam wierzcholki krzywej totalnie rozwalone, w sumie musze robic od nowa. Zdarza sie to czasem ale jest upierdliwe...
mkeruj Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 Ja myślę, że okno niknie, bo bolek jest jako modyfikator, a nie przewalony na poli. Ja tam staram się nie pracowac na takiej ilości modyfikatorów, bo (JA) się gubię. Jakbyś wszystkie modyfikatory kolejno przewalił na poli, to by działało bez pudła. Bardzo ciekawy zlew... :D A w ogóle po co takie okno robic boleanem, jak można normalnie wymodelowac w 15 sek?
Mati-PL Napisano 9 Lipiec 2008 Autor Napisano 9 Lipiec 2008 (edytowane) Okno robione jest z szablonów maxa i one działają tak że jak wstawię je w ścianę to ona sama się boolenuje i to bym jeszcze przeżył tylko najbardziej boli mnie to że straciłem ustawienia tekstur na ścianie (kafelki) bo trochę się męczyłem z tym co widać po ilości modyfikatorów ;] I nie wiem dlaczego w podglądzie pliku jest dobrze a jak otwiera to już przepada. Da się tego jakoś uniknąć ? Co do zlewu to po takiej ilości modelowania tych mebli i pierdół to pomyślałem sobie że zlew se daruje ;] Pozdrawiam ---------------------------------------------------------------------------------------------- Jednak jest i problem z oknami ponieważ gdy wybieram jakieś okno w Geometry --> Windows to po wstawieniu w ścianę powinna mi sie wyciąć dziura, która czasem jest a czasem nie ma nawet w nowej scenie. Może ktoś wie dlaczego tak jest i jak tego uniknąć. Edytowane 10 Lipiec 2008 przez Mati-PL
Rekomendowane odpowiedzi