Skocz do zawartości

[Modo] Modelowanie z zachowaniem UV


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

- Jak najlepiej modyfikować w modo model aby nie popsuć UV? Jest w modo jakiś odpowiednik maxowego "preserve UV"?

 

- Jak sprawić aby modo zaznaczał niewidoczne (zasłonięte) vertexy?

 

- Jest w modo jakiś odpowiednik maxowego "target weld"? szybkie łączenie vertexów w miejscu wybranego vertexa?

 

wielkie dzięki za wszelką pomoc, muszę na szybkiego zmodyfikować model a w modo jestem raczkujący i nie mam za wiele czasu na kompleksową naukę.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Mogę Ci tylko podpowiedzieć odnośnie "target welda", zaznaczasz sobie dwa wierzchołki, kolejność ma znaczenie, ostatni zaznaczasz ten do którego chcesz zespawać a potem klikasz Join w zakładce vertex, no i enter albo klikasz ok.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności