Jump to content

gof

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. Witam serdecznie. Jakże fantastyczny topic, zawsze lubiłem popatrzeć na tych corocznych tematach jak ludzie sobie pracują 😄 Jako że chodzi za mną żeby znów sobie podłubać w 3d to może dla rozpędu wrzucę też swój śmietnik. Mam talent do robienia sobie burdelu na biurku więc tak to z reguły wygląda.
  2. W przyszłości kupować z legalnych potwierdzonych źródeł.
  3. Naprawdę duże postępy od czasu pierwszych modeli motocykli :) Z modelu na model coraz lepiej, tak trzymać.
  4. gof replied to torm's post in a topic in Web Art
    Pierwsze co rzuca mi się w oczy i strasznie kuje to ikony w sekcji "WHAT CAN WE TELL". Wydaje mi się że są za duże a poza tym jakoś w ogóle mi ich design nie leży. Druga rzecz to w portfolio mogłeś się pokusić o zrobienie dłuższych prezentacji wykonanych stron tak żeby użytkownik więcej zobaczył i mógł sobie trochę poscrollować :P W stopce na samym końcu gdzie jest logo maxa dał bym chyba jakąś ciemna aplę bo jakoś dziwnie kontrastuje z tłem, a samą stopkę dał na szerokość prezentacji bez wjeżdżania pod menu. Co do animacji w logo, pomysł spoko, ale skoro HTML5 to może warto by się pokusić o próbę zanimowania tego w svg?(snapsvg.io To chyba tyle z moich uwag.
  5. Wyszło świetnie! Dobrze że nie odpuściłeś i dokończyłeś bo było by szkoda żeby taka praca leżała w szufladzie :)
  6. gof replied to bigos's post in a topic in Modeling
    Według mnie obecnie nie ma bardzo sensu uczyć się modelowania obiektów organicznych 'tradycyjnym' polygonowym modelowaniem. Dużo wygodniej i szybciej jest wyrzeźbić głowę w ZBrushu, Mudboxie czy innym programie z możliwością rzeźbienia a potem w zależności od potrzeb zrobić retopo. Co do obiektów mechanicznych to według mnie niektóre rzeczy łatwiej zrobić tradycyjnie, chociaż i tutaj zbrush mocno się wgryza.
  7. Jest oficjalne info na stronie Autodesku. http://www.autodesk.com/products/autodesk-softimage/overview Wersja 2015 będzie ostatnią wersją programu.
  8. Dobrze to wygląda. Jak ogólne odczucia odnośnie modelowania Maya - Blender? Ciężko było zmienić przyzwyczajenia?
  9. gof replied to alexx600's post in a topic in Cinema 4D
    Witaj Jeśli interesuje Cię głównie mograph i animacja cząsteczek to ten kurs powinien być pomocny. Cinema 4D Mograph Particle FX
  10. Mam pomysł, jeśli jest Pan chętny na odpowiedzi dotyczące analogowego modelowania to może by tak zorganizować wątek Q&A? Na forum na pewno znajdzie się wiele osób zainteresowanych tematem :D
  11. gof replied to Kris_R's post in a topic in Zloty/Meetingi
    Niestety nie udało mi się pojawić czego bardzo żałuję :( Mam nadzieję że świetnie się bawiliście. Mam również nadzieje że kolejne spotkanie odbędzie się wcześniej niż później :D
  12. Z tego co widzę to jest to narzędzie napisane w processing.org Traktował bym to bardziej jako eksperyment niż konkretne narzędzie. Czcionki tym nie zaprojektujesz, ale można wykorzystać do projektu jakiegoś designerskiego plakatu czy coś :P
  13. gof replied to Kris_R's post in a topic in Zloty/Meetingi
    Może zróbmy jakąś ankietę żeby wybrać najbardziej odpowiedni termin? Mi osobiście każdy weekend września będzie pasować.
  14. gof replied to Kris_R's post in a topic in Zloty/Meetingi
    Mi termin też pasuje. Może niech Adek wrzuci Info na facebooka to trafi to do większej ilości użytkowników.
  15. gof replied to Kris_R's post in a topic in Zloty/Meetingi
    Ja chętnie się piszę. Termin też jak na razie mi pasuje. Kris_R tylko tym razem zjaw się koniecznie :)

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy