
torm
Members-
Content Count
1,470 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
torm last won the day on June 7 2013
torm had the most liked content!
Community Reputation
40 ExcellentAbout torm
-
Rank
Member
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
W jakie gry gracie i jakie polecacie?? 2019 edition
torm replied to KLICEK's topic in Wolne dyskusje
Senua's Sacrifice - koniecznie na VR - niezapomniane prze偶ycia 馃槈 -
Dzi臋ki! jest to jakie艣 wyj艣cie. Nie wiem jak czy to nowy, czy stary max, ale niby jest to "cap holes" tyle, 偶e to robi masakr臋 z siatki i przy okazji modelu - pewnie si臋 sprawdza przy mniejszych dziurach.
-
Testuje w艂a艣nie modyfikator "Cap holes" ale na niewiele si臋 zdaje - tzn. dzia艂a, ale siatka jest tragedia...
-
Witam, mam taki model jak w za艂膮czniku. Jak wida膰 - jedna 艣ciana jest pusta (tzn. brakuje tej 艣ciany) czy jest jaki艣 prosty spos贸b, aby j膮 dorobi膰? Czy musz臋 rysowa膰 r臋cznie polygony poprzez "create"?
-
Polecam - ma chyba lepsz膮 wydajno艣膰 ni偶 Three.js
-
Uda艂o mi si臋 to osi膮gn膮膰 przy pomocy xeoGL - dzia艂a o niebo lepiej ni偶 three.js: https://tomb.pl/projects/examples/effects_ghost_materials.html
-
Witam, mam problem z umieszczeniem w HTML'u modelu, kt贸ry by艂by pokryty materia艂em wireframe. Do tej pory uda艂o mi si臋 uzyska膰 co艣 takiego: https://tomb.pl/projects/laptop/ - ale jestem 艣rednio zadowolony bo to po prostu textury w kratk臋, wi臋c s艂abo to wygl膮da. Uda艂o mi si臋 znale藕膰 co艣 takiego: https://threejs.org/examples/?q=wire#webgl_materials_wireframe - i taki efekt chcia艂bym uzyska膰, ale model mam w .gltf, a tutaj zosta艂 zastosowany czysty JSON i korzystaj膮c z tego skryptu nie potrafi臋 za艂adowa膰 w艂asnego modelu. Mo偶e istnieje jaki艣 dobry edytor plik贸w .gltf, lub po prostu spos贸b wymuszenia materia艂u przez javascript? P.S. korzystam z three.js + gltf-loader.
-
Ja bym sugerowa艂 spr贸bowa膰 jednego i drugiego, a p贸藕niej na tej podstawie zadecydowa膰. Testowa艂em triale obu i tak: - tweenmotion jest o wiele bardziej intyicyjny i prostszy w obs艂udze ale... - w lumion o wiele 艂atwiej i szybciej by艂o mi osi膮gn膮膰 fotorealistyczny render (pytanie czy tweenmotion w og贸le jest w stanie osi膮gn膮膰 to co lumion (w przypadku architektury) bo z tego co znalaz艂em w necie (przyk艂ady render贸w) to nie bardzo). Poza tym nie wiem czy jest sens wi膮za膰 si臋 z jakim艣 softem na d艂u偶ej - dzisiaj wychodzi co chwila co艣 nowego, bran偶a generalnie szybko si臋 zmienia, wi臋c raczej trzeba 艣ledzi膰 wszystko na bierz膮co.
-
torm started following house_Photo---1.jpg, house_Photo---4.jpg and house_Photo---2.jpg
-
Witam, wykona艂em do艣膰 ciekawy model domu (my艣l臋, 偶e mo偶e to by膰 co艣 prze艂omowego w architekturze). Jednak 艣rednio jestem zadowolony z efektu. Ma kto艣 jakie艣 pomys艂y jak to lepiej wyrenderowa膰? Jakiego softu u偶y膰? Jakie ustawienia? itd. B臋d臋 wdzi臋czny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam torm
-
Dzi臋ki, ju偶 sobie poradzi艂em - UVW Box rozwi膮za艂 spraw臋
-
Ok, znalaz艂em ju偶 renderer, kt贸ry mnie zadowala - jednak mam problem z teksturowaniem - tekstura na jednej ze 艣cian budynku si臋 rozci膮ga. Jaki spos贸b naprawy tego?
-
torm started following Render domu
-
Witam, stworzy艂em model domu w 3ds max i mam pytanie - jak najlepiej go wyrenderowa膰? Chcia艂bym, 偶eby render by艂 fotorealistyczny. Je艣li nie ma jednoznacznej i prostej odpowiedzi na to pytanie, to prosi艂bym przynajmniej o jakie艣 wskaz贸wki. Chcia艂bym uzyska膰 efekt domu znajduj膮cego si臋 na polanie, w lesie (tak wi臋c drzewa itd r贸wnie偶 nale偶a艂oby doda膰). P.S. Niekt贸rzy mo偶e jeszcze mnie pami臋taj膮 - cz臋sto bywa艂em tutaj jeszcze w czasach starej wersji forum, ale od jakiego艣 czasu zajmuj臋 si臋 g艂贸wnie web'em, a 偶e web-art pad艂, to si臋 nie udziela艂em specjalnie.