Jump to content

torm

Members
  • Posts

    1,470
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

torm last won the day on June 7 2013

torm had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

torm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

40

Reputation

  1. Senua's Sacrifice - koniecznie na VR - niezapomniane prze偶ycia 馃槈
  2. Dzi臋ki! jest to jakie艣 wyj艣cie. Nie wiem jak czy to nowy, czy stary max, ale niby jest to "cap holes" tyle, 偶e to robi masakr臋 z siatki i przy okazji modelu - pewnie si臋 sprawdza przy mniejszych dziurach.
  3. Testuje w艂a艣nie modyfikator "Cap holes" ale na niewiele si臋 zdaje - tzn. dzia艂a, ale siatka jest tragedia...
  4. Witam, mam taki model jak w za艂膮czniku. Jak wida膰 - jedna 艣ciana jest pusta (tzn. brakuje tej 艣ciany) czy jest jaki艣 prosty spos贸b, aby j膮 dorobi膰? Czy musz臋 rysowa膰 r臋cznie polygony poprzez "create"?
  5. torm

    HTML 3D wireframe model

    Polecam - ma chyba lepsz膮 wydajno艣膰 ni偶 Three.js
  6. torm

    HTML 3D wireframe model

    Uda艂o mi si臋 to osi膮gn膮膰 przy pomocy xeoGL - dzia艂a o niebo lepiej ni偶 three.js: https://tomb.pl/projects/examples/effects_ghost_materials.html
  7. Witam, mam problem z umieszczeniem w HTML'u modelu, kt贸ry by艂by pokryty materia艂em wireframe. Do tej pory uda艂o mi si臋 uzyska膰 co艣 takiego: https://tomb.pl/projects/laptop/ - ale jestem 艣rednio zadowolony bo to po prostu textury w kratk臋, wi臋c s艂abo to wygl膮da. Uda艂o mi si臋 znale藕膰 co艣 takiego: https://threejs.org/examples/?q=wire#webgl_materials_wireframe - i taki efekt chcia艂bym uzyska膰, ale model mam w .gltf, a tutaj zosta艂 zastosowany czysty JSON i korzystaj膮c z tego skryptu nie potrafi臋 za艂adowa膰 w艂asnego modelu. Mo偶e istnieje jaki艣 dobry edytor plik贸w .gltf, lub po prostu spos贸b wymuszenia materia艂u przez javascript? P.S. korzystam z three.js + gltf-loader.
  8. Ja bym sugerowa艂 spr贸bowa膰 jednego i drugiego, a p贸藕niej na tej podstawie zadecydowa膰. Testowa艂em triale obu i tak: - tweenmotion jest o wiele bardziej intyicyjny i prostszy w obs艂udze ale... - w lumion o wiele 艂atwiej i szybciej by艂o mi osi膮gn膮膰 fotorealistyczny render (pytanie czy tweenmotion w og贸le jest w stanie osi膮gn膮膰 to co lumion (w przypadku architektury) bo z tego co znalaz艂em w necie (przyk艂ady render贸w) to nie bardzo). Poza tym nie wiem czy jest sens wi膮za膰 si臋 z jakim艣 softem na d艂u偶ej - dzisiaj wychodzi co chwila co艣 nowego, bran偶a generalnie szybko si臋 zmienia, wi臋c raczej trzeba 艣ledzi膰 wszystko na bierz膮co.
  9. Witam, wykona艂em do艣膰 ciekawy model domu (my艣l臋, 偶e mo偶e to by膰 co艣 prze艂omowego w architekturze). Jednak 艣rednio jestem zadowolony z efektu. Ma kto艣 jakie艣 pomys艂y jak to lepiej wyrenderowa膰? Jakiego softu u偶y膰? Jakie ustawienia? itd. B臋d臋 wdzi臋czny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam torm
  10. torm

    Render domu

    Dzi臋ki, ju偶 sobie poradzi艂em - UVW Box rozwi膮za艂 spraw臋
  11. torm

    Render domu

    Ok, znalaz艂em ju偶 renderer, kt贸ry mnie zadowala - jednak mam problem z teksturowaniem - tekstura na jednej ze 艣cian budynku si臋 rozci膮ga. Jaki spos贸b naprawy tego?
  12. torm

    Render domu

    Witam, stworzy艂em model domu w 3ds max i mam pytanie - jak najlepiej go wyrenderowa膰? Chcia艂bym, 偶eby render by艂 fotorealistyczny. Je艣li nie ma jednoznacznej i prostej odpowiedzi na to pytanie, to prosi艂bym przynajmniej o jakie艣 wskaz贸wki. Chcia艂bym uzyska膰 efekt domu znajduj膮cego si臋 na polanie, w lesie (tak wi臋c drzewa itd r贸wnie偶 nale偶a艂oby doda膰). P.S. Niekt贸rzy mo偶e jeszcze mnie pami臋taj膮 - cz臋sto bywa艂em tutaj jeszcze w czasach starej wersji forum, ale od jakiego艣 czasu zajmuj臋 si臋 g艂贸wnie web'em, a 偶e web-art pad艂, to si臋 nie udziela艂em specjalnie.
  13. Witam, (na nowym forum ;) ostro si臋 widz臋 pozmienia艂o w ko艅cu jest 艂adnie, tylko szkoda, 偶e tyle dzia艂贸w posz艂o do kosza.. ;) no ale nic... mam ma艂y problem z wydrukiem wizyt贸wek soft-touch + wybi贸rczy lakier UV. Wizyt贸wki wydrukowa艂em w chroma.pl i niestety kolor znacznie odbiega od proofa, a drukarnia nie chce uwzgl臋dni膰 reklamacji, ze wzgl臋du na to, 偶e proof by艂 na innym papierze (sic!). I teraz moje pytanie, czy kto艣 z was zna mo偶e drukarni臋, kt贸ra zrobi艂aby to dobrze? W za艂膮czniku jak to wygl膮da (na g贸rze proof - kolory takie jak powinny by膰. Na dole wydruk docelowy - wida膰 go艂ym okiem, 偶e kolory s膮 o wiele bardziej nasycone - drukowane z tego samego pliku).
  14. torm

    [webart] umar艂

    AI ju偶 jest .. :) podobnie jak i obce cywilizacje we wszech艣wiecie (istnieje nawet na to wz贸r).
  15. Dzi臋ki za rady, u偶ywki jak najbardziej rozwa偶am... ale na benchmarkach nic takiego nie znalaz艂em.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy