Jump to content

torm

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. Senua's Sacrifice - koniecznie na VR - niezapomniane przeżycia 😉
  2. torm replied to torm's post in a topic in 3ds max
    Dzięki! jest to jakieś wyjście. Nie wiem jak czy to nowy, czy stary max, ale niby jest to "cap holes" tyle, że to robi masakrę z siatki i przy okazji modelu - pewnie się sprawdza przy mniejszych dziurach.
  3. torm replied to torm's post in a topic in 3ds max
    Testuje właśnie modyfikator "Cap holes" ale na niewiele się zdaje - tzn. działa, ale siatka jest tragedia...
  4. torm posted a post in a topic in 3ds max
    Witam, mam taki model jak w załączniku. Jak widać - jedna ściana jest pusta (tzn. brakuje tej ściany) czy jest jakiś prosty sposób, aby ją dorobić? Czy muszę rysować ręcznie polygony poprzez "create"?
  5. torm replied to torm's post in a topic in Inne
    Polecam - ma chyba lepszą wydajność niż Three.js
  6. torm replied to torm's post in a topic in Inne
    Udało mi się to osiągnąć przy pomocy xeoGL - działa o niebo lepiej niż three.js: https://tomb.pl/projects/examples/effects_ghost_materials.html
  7. torm posted a post in a topic in Inne
    Witam, mam problem z umieszczeniem w HTML'u modelu, który byłby pokryty materiałem wireframe. Do tej pory udało mi się uzyskać coś takiego: https://tomb.pl/projects/laptop/ - ale jestem średnio zadowolony bo to po prostu textury w kratkę, więc słabo to wygląda. Udało mi się znaleźć coś takiego: https://threejs.org/examples/?q=wire#webgl_materials_wireframe - i taki efekt chciałbym uzyskać, ale model mam w .gltf, a tutaj został zastosowany czysty JSON i korzystając z tego skryptu nie potrafię załadować własnego modelu. Może istnieje jakiś dobry edytor plików .gltf, lub po prostu sposób wymuszenia materiału przez javascript? P.S. korzystam z three.js + gltf-loader.
  8. torm replied to dimaxion's post in a topic in Inne
    Ja bym sugerował spróbować jednego i drugiego, a później na tej podstawie zadecydować. Testowałem triale obu i tak: - tweenmotion jest o wiele bardziej intyicyjny i prostszy w obsłudze ale... - w lumion o wiele łatwiej i szybciej było mi osiągnąć fotorealistyczny render (pytanie czy tweenmotion w ogóle jest w stanie osiągnąć to co lumion (w przypadku architektury) bo z tego co znalazłem w necie (przykłady renderów) to nie bardzo). Poza tym nie wiem czy jest sens wiązać się z jakimś softem na dłużej - dzisiaj wychodzi co chwila coś nowego, branża generalnie szybko się zmienia, więc raczej trzeba śledzić wszystko na bierząco.
  9. torm posted a post in a topic in Work in progress (WIP)
    Witam, wykonałem dość ciekawy model domu (myślę, że może to być coś przełomowego w architekturze). Jednak średnio jestem zadowolony z efektu. Ma ktoś jakieś pomysły jak to lepiej wyrenderować? Jakiego softu użyć? Jakie ustawienia? itd. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam torm
  10. torm replied to torm's post in a topic in 3ds max
    Dzięki, już sobie poradziłem - UVW Box rozwiązał sprawę
  11. torm replied to torm's post in a topic in 3ds max
    Ok, znalazłem już renderer, który mnie zadowala - jednak mam problem z teksturowaniem - tekstura na jednej ze ścian budynku się rozciąga. Jaki sposób naprawy tego?
  12. torm posted a post in a topic in 3ds max
    Witam, stworzyłem model domu w 3ds max i mam pytanie - jak najlepiej go wyrenderować? Chciałbym, żeby render był fotorealistyczny. Jeśli nie ma jednoznacznej i prostej odpowiedzi na to pytanie, to prosiłbym przynajmniej o jakieś wskazówki. Chciałbym uzyskać efekt domu znajdującego się na polanie, w lesie (tak więc drzewa itd również należałoby dodać). P.S. Niektórzy może jeszcze mnie pamiętają - często bywałem tutaj jeszcze w czasach starej wersji forum, ale od jakiegoś czasu zajmuję się głównie web'em, a że web-art padł, to się nie udzielałem specjalnie.
  13. torm posted a post in a topic in Inne
    Witam, (na nowym forum ;) ostro się widzę pozmieniało w końcu jest ładnie, tylko szkoda, że tyle działów poszło do kosza.. ;) no ale nic... mam mały problem z wydrukiem wizytówek soft-touch + wybiórczy lakier UV. Wizytówki wydrukowałem w chroma.pl i niestety kolor znacznie odbiega od proofa, a drukarnia nie chce uwzględnić reklamacji, ze względu na to, że proof był na innym papierze (sic!). I teraz moje pytanie, czy ktoś z was zna może drukarnię, która zrobiłaby to dobrze? W załączniku jak to wygląda (na górze proof - kolory takie jak powinny być. Na dole wydruk docelowy - widać gołym okiem, że kolory są o wiele bardziej nasycone - drukowane z tego samego pliku).
  14. torm replied to torm's post in a topic in Web Art
    AI już jest .. :) podobnie jak i obce cywilizacje we wszechświecie (istnieje nawet na to wzór).
  15. Dzięki za rady, używki jak najbardziej rozważam... ale na benchmarkach nic takiego nie znalazłem.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy