Jump to content

alexx600

Members
  • Posts

    120
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

alexx600 last won the day on February 20 2013

alexx600 had the most liked content!

alexx600's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

61

Reputation

  1. Czy można wykorzystać elementy modelu wygenerowanego w sofcie takim jak MakeHuman? //edit Nie doczytałem regulaminu.
  2. Projekt super! Pytanie zasadnicze. Testować mają wyłącznie ludzie pracujący na stałe, czy planujecie dać taką możliwość również studentom? Pytam bo formularz zgłoszeniowy nie daje takiej możliwości.
  3. heh...8 lat dla dynamicznie rozwijającego się softu to istna prehistoria...8 tygodni to sporo...
  4. Jeżeli chodzi o wypalanie constraint to nie wiedziałem,że w ogóle jest coś takiego;) Wiesz wydaje mi się,że wszystko zależy od tego, ile ma trwać animacja. Ja miałem 150 klatek. obrót bryły co 40 frames. Pomiędzy dodałem 3 klatki kluczowe, animowałem tylko location z. Może i jest to szydełkowanie, ale wydaje mi się,że zrobiłem to szybciej niż miałbym kombinować z empty;) Z innych jeszcze rozwiązań,(przed chwilą wpadło mi do głowy) to można by było przelecieć pythonem bounding box. Kiedyś nawet wykorzystywałem coś takiego do ustawienia obiektów na osi z grab_z=100 for i in range(8): if(obj.bound_box[i][2] grab_z=obj.bound_box[i][2] obj.location.z=-grab_z Zakluczować i przelecieć wszystkie klatki. Wtedy powinno być idealnie:D W każdym razie zrobiłem ręcznie jak "chińczyk", i jest dobrze;)
  5. I. Jeżeli chodzi o rodzaj rotacji to zmieniłem na quaterminiony, nie przyniosło to znaczącej poprawy. Dzięki za podesłania dobrego źródła informacji:) II. Prawdę powiedziawszy sam nie wiem jak faktycznie jest to interpolowane, czy po globalnych współrzędnych czy nie. Najprawdopodobniej skończy się na tym,że będę musiał skorzystać z empty i constraint. Nie ukrywajmy jednak,że jest to sprawa trywialna. Mogę użyć child of i animować influence. Problem jest w tym,że musiałbym również bawić się z położeniem bryły w przestrzeni. Wydaje mi się,że jest to aż na zbyt kłopotliwe, myślę,że istnieje jakiś prostszy sposób:) W każdym razie pokombinuje coś jeszcze. III. Jak najbardziej użyłem location oraz rotation;) Dzięki również za ten link.
  6. Takie proste pytanko. Mam bryłę którą chcę obrócić nie względem pivot point,a względem krawędzi. [ATTACH=CONFIG]91374[/ATTACH] Tworze sobie transform orientation w edit mode i animuje. W klatkach kluczowych niby wszystko jest OK. [ATTACH=CONFIG]91375[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91376[/ATTACH] ale interpolacja jakoś śmiesznie działa i mam bryłę poniżej dolnej płaszczyzny. [ATTACH=CONFIG]91377[/ATTACH] Ktoś wie co z tym zrobić?
  7. Wydaje mi się,że się domyślili;) Popytaj na http://www.blenderartists.org/forum/
  8. egh... Z tego co jest napisane to masz integracje z maxem,a przewidywana jest wersja pod cineme. Od interface Cinemy też Ci "chce się wymiotować"? Łap malkontencie http://www.blendernation.com/2012/08/14/blender-theme-for-3ds-max/;)
  9. "Lepiej ściągnąć edukacyjne houdini, poustawiać kilka nodów, eksport do obj..." Można i tak , a jesteś pewien,że nie narusza to warunków licencji? Ja ogólnie jestem pod wrażeniem możliwości. Wydaje mi się,że dużo osób użyje tego do generowania budynków które są w tle. "uważam że 26euro za ten skrypt to za dużo" Mi osobiście nie wydaje się, żeby cena była super wygórowana. Dostajesz fajne narzędzie które możesz wykorzystać wielokrotnie i które jest zintegrowane z 3ds Max. Nie musisz bawić się w export i import. A zmiany masz aktualizowane z każdym kliknięciem. Mi tam się podoba;)
  10. Mi to wygląda na http://pl.wikipedia.org/wiki/Pora%C5%BCenie_przysenne Kiedyś raz miałem. Bardzo nieprzyjemne uczucie. Piszą,że 50% ludzkości raz w życiu miała więc nie jest to chyba jakieś wyjątkowe;) A jeżeli chodzi o animacje to naprawdę robi wrażenie:)
  11. Miałem napisany addon do blendera 2.65 w którym przy pomocy gui generowało się plik.bat. Było to wygodniejsze niż ręczne wpisywanie w notatniku. Automatycznie też wykrywało ścieżkę do blendera. Niestety w 2.66 pozmieniali API w template_list i już nie działało. Wczoraj trochę posiedziałem i napisałem wersję na 2.66. Może się komuś przyda:) http://aleksandersawicki.com/index.html
  12. @Szczuro Chodziło mi bardziej o to od czego zależy ortho_scale i jak matematycznie to rozumieć. Ogólnie przed chwilą znalazłem to co mnie interesuje mianowicie http://blenderartists.org/forum/showthread.php?142989-Calculating-amount-an-ortho-cam-can-see
  13. Hej. Mam takie małe pytanko. Znajdę, gdzieś w necie informacje odnośnie orthographic camera coś podobnego do http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=725538 Tylko oczywiście odnośnie Blendera.
  14. Hej. Ania długo nie odpisywała. Zakładam,że z udostępnieniem importera może być problem. Pobawiłem się trochę maxscriptem, wyszło całkiem fajnie. Jeżeli ktoś jest zainteresowany -http://aleksandersawicki.com/Blend2Max.html . Mój angielski nie jest najlepszy ale sens powinien być jasny:) PS. Pc2 sam w sobie to ciekawa sprawa :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy