Napisano 10 Lipiec 200816 l Chodzi mi o materiał dla wypolerowanego metalu... w standardowym renderze ( 3ds max ) lub w mentalu trzeba bylo dac bodajze mape raytrace w reflection oraz wysoki specular lvl, glosines itp... Jak otrzymac taki efekt w v-ray'u?
Napisano 10 Lipiec 200816 l Diffuse Czarny Reflect Biały Gloss 0.98 i jest lustro Chyba, że chodzi ci i chrom to wtedy spróbuj: Diffuse Czarny Reflect Biały Gloss 0.95 Zaznacz Fresnel Reflections IOR 16 Tu masz jeszcze fajne tutki http://www.aversis.be/extra_tutorials/vray_basic_material_settings_01.htm Edytowane 10 Lipiec 200816 l przez DraB
Napisano 10 Lipiec 200816 l Autor Gdy ustawiam tak jak podales to material jest bialy (świecący) spróbuje jeszcze tutoriale... Edit: Dzieki dziala, ale powstal kolejny problem: jak zrobic lustrzana powierzchnie na plaskim prostokacia? Podane wyzej parametry dzialaja na kuli ( sprawdzilem ) ale nie daja efektu na boxie... Edytowane 10 Lipiec 200816 l przez joe20
Napisano 10 Lipiec 200816 l a jest coś co się może odbijać w tym lustrze czy po prostu liczysz, że samo sie zrobi po wklepaniu kilku parametrów?
Napisano 10 Lipiec 200816 l Autor Jest jest oczywiscie. Juz wszystko dziala dzieki za pomoc ;) ( po prostu dopiero zaczynam z vray'em wczesniej uzywalem mentala)