joe20 Napisano 10 Lipiec 2008 Share Napisano 10 Lipiec 2008 Chodzi mi o materiał dla wypolerowanego metalu... w standardowym renderze ( 3ds max ) lub w mentalu trzeba bylo dac bodajze mape raytrace w reflection oraz wysoki specular lvl, glosines itp... Jak otrzymac taki efekt w v-ray'u? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 10 Lipiec 2008 Share Napisano 10 Lipiec 2008 (edytowane) Diffuse Czarny Reflect Biały Gloss 0.98 i jest lustro Chyba, że chodzi ci i chrom to wtedy spróbuj: Diffuse Czarny Reflect Biały Gloss 0.95 Zaznacz Fresnel Reflections IOR 16 Tu masz jeszcze fajne tutki http://www.aversis.be/extra_tutorials/vray_basic_material_settings_01.htm Edytowane 10 Lipiec 2008 przez DraB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joe20 Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2008 (edytowane) Gdy ustawiam tak jak podales to material jest bialy (świecący) spróbuje jeszcze tutoriale... Edit: Dzieki dziala, ale powstal kolejny problem: jak zrobic lustrzana powierzchnie na plaskim prostokacia? Podane wyzej parametry dzialaja na kuli ( sprawdzilem ) ale nie daja efektu na boxie... Edytowane 10 Lipiec 2008 przez joe20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 10 Lipiec 2008 Share Napisano 10 Lipiec 2008 a jest coś co się może odbijać w tym lustrze czy po prostu liczysz, że samo sie zrobi po wklepaniu kilku parametrów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joe20 Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2008 Jest jest oczywiscie. Juz wszystko dziala dzieki za pomoc ;) ( po prostu dopiero zaczynam z vray'em wczesniej uzywalem mentala) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi