joe20 Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 Chodzi mi o materiał dla wypolerowanego metalu... w standardowym renderze ( 3ds max ) lub w mentalu trzeba bylo dac bodajze mape raytrace w reflection oraz wysoki specular lvl, glosines itp... Jak otrzymac taki efekt w v-ray'u?
DraB Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 (edytowane) Diffuse Czarny Reflect Biały Gloss 0.98 i jest lustro Chyba, że chodzi ci i chrom to wtedy spróbuj: Diffuse Czarny Reflect Biały Gloss 0.95 Zaznacz Fresnel Reflections IOR 16 Tu masz jeszcze fajne tutki http://www.aversis.be/extra_tutorials/vray_basic_material_settings_01.htm Edytowane 10 Lipiec 2008 przez DraB
joe20 Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Napisano 10 Lipiec 2008 (edytowane) Gdy ustawiam tak jak podales to material jest bialy (świecący) spróbuje jeszcze tutoriale... Edit: Dzieki dziala, ale powstal kolejny problem: jak zrobic lustrzana powierzchnie na plaskim prostokacia? Podane wyzej parametry dzialaja na kuli ( sprawdzilem ) ale nie daja efektu na boxie... Edytowane 10 Lipiec 2008 przez joe20
tweety Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 a jest coś co się może odbijać w tym lustrze czy po prostu liczysz, że samo sie zrobi po wklepaniu kilku parametrów?
joe20 Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Napisano 10 Lipiec 2008 Jest jest oczywiscie. Juz wszystko dziala dzieki za pomoc ;) ( po prostu dopiero zaczynam z vray'em wczesniej uzywalem mentala)
Rekomendowane odpowiedzi