Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Ostatnimi czasy spotkałem się z ciekawym sposobem teksturowania, ot urz było ono robione na czymś w rodzaju warstw, nie wiem dokładnie jak to jest zrobione, ale byłbym wdzięczny jakby mi ktoś mógł przybliżyć tą technikę, posiadam 3D studio max 7 i prosiłbym o technikę wykorzystywaną pod tą wersje programu. Dziękuje z góry.

 

Oto link do tego co znalazłem i na czym się wzorowałem pisząc ten temat.

http://zivcg.com/images/bloodelf_tutorial/4.jpg

 

Pozdrawiam =]

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a sprawdzałeś w helpie maxa informacje o map chanel? każda textura może używać jakiegoś konkretnego kanału mapowania (map chanel) zazwyczaj jest to kanał 1 (wszystkie textury standardowo mają ustawione mapowanie na kanale 1) można to zmienić w ME. kanał mapowania jest uwzględniany tylko przez dwu wymiarowe textury oraz trzy wymiarowe, którym zmieniłeś źródło koordynat z 'object' na 'expilicit map chanel' właśnie w tym miejscu jest pole 'map chanel' gdzie możesz sobie ustwić inne kanał mapowania. oczywiście żeby textura była właściwie wyświetlana siatka w danym kanale musi posiadać odpowiednie mapowanie.

Napisano
  • Autor

Przepraszam, ale nie rozumiem, mi chodziło o to gdzie to i co zmienić żeby można było kilka warstw tekstur dać. Niepotrzebnie to pisałeś, bo ja i tak tego nie zdołam zrozumieć :) Ale dziękuje ci za chęci i prawdopodobne dobre wskazówki, nie wiem czy dobre bo nic nie rozumiem... Jak byś mógł / Jakby ktokolwiek mógł to mi rozpisać jaśniej, krok po kroku jak to ustawić, bo nie bardzo to rozumiem. Dziękuje za pomoc.

Napisano

najprościej map chanel możesz użyć w mapie mix, gdzie możesz połączyć dwie bitmapy (i każda może wykorzystać inny map chanel. Jest tu pytanie dotyczące texportera i link do tutoriala odnośnie mapowania gdzie wykorzystują kanały mapowania.

Napisano

Fafik - prosto i wygodnie.

 

Masz zdjecia każdej strony kostki do gry.

Robisz boxa.

Teraz każdej stronie boxa przypisujesz inny map chanel.

Wystarczy teraz nałożyć odpowiednie zdjęcie do odpowiedniego numeru i już. Oczywiście mususz wybrać mapę Multi/sub-Object

Pozdrawiam.

Edytowane przez myk_myk

Napisano

myk_myk w twoim przypadku to wcale nie jest potrzebne osobne mapchanele jak korzystasz z multi/subobject. I pamiętajcie, że mapa uv (czyli rozłożona na płasko siatka) zajmuje sporo pamięci więc dla bardziej skomplikowanych obiektów każdy kolejny map chanel to potężny kęs zjadanej pamięci (której w 32bit systemie nie będzie nigdy więcej niż 3GB).

Napisano
  • Autor

Dzięki chłopaki, mam nadzieje że mi się uda, inaczej napisze edit do posta, lub napisze nowego i poproszę was o krok po kroku, lub jakiś prosty tutorial, gdyż ta kwestia mnie już dręczy spory okres czasu, i chce się nauczyć 3D grafiki :D (Umiem postawić boxa i kilka innych rzeczy :) )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.