Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W wiekszosci wypadkow, skonwertowanie mapy na czarno biala + zabawa levelami/curves wystarcza.

Jak wiesz jak dzialaja bump i spec, to bedziesz wiedzial czy trzeba jeszcze cos np podmalowac czy zrobic invert czy inne czary mary :)

Jest tez cosik zwane CrazyBump o ile sie nie myle.

Napisano
  • Autor

Znalazłem w necie tut o texturowaniu hi-poly samolotu , i tam były spec. mapy itp...w zasadzie to co mówisz , czarno-białe i zabawa levelami...czyli moje założenia były trafne.

Dzięki za pomoc.

Napisano
Znalazłem w necie tut o texturowaniu hi-poly samolotu , i tam były spec. mapy itp...w zasadzie to co mówisz , czarno-białe i zabawa levelami...czyli moje założenia były trafne.

Dzięki za pomoc.

nie pamiętasz gdzie był ten tutek ?? jak możesz zapodaj linka :) pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności