Napisano 12 Lipiec 200816 l Witam, Jak mogę tworzyć mapy pod wyżej wymienione rodzaje materiałów w Photoshop , jeśli posiadam mapę na kanał diffuse?
Napisano 12 Lipiec 200816 l W wiekszosci wypadkow, skonwertowanie mapy na czarno biala + zabawa levelami/curves wystarcza. Jak wiesz jak dzialaja bump i spec, to bedziesz wiedzial czy trzeba jeszcze cos np podmalowac czy zrobic invert czy inne czary mary :) Jest tez cosik zwane CrazyBump o ile sie nie myle.
Napisano 12 Lipiec 200816 l Autor Znalazłem w necie tut o texturowaniu hi-poly samolotu , i tam były spec. mapy itp...w zasadzie to co mówisz , czarno-białe i zabawa levelami...czyli moje założenia były trafne. Dzięki za pomoc.
Napisano 16 Lipiec 200816 l Znalazłem w necie tut o texturowaniu hi-poly samolotu , i tam były spec. mapy itp...w zasadzie to co mówisz , czarno-białe i zabawa levelami...czyli moje założenia były trafne. Dzięki za pomoc. nie pamiętasz gdzie był ten tutek ?? jak możesz zapodaj linka :) pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto