Meri Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Witam! Mam problem z generowaniem normali za pomocą render to texture. Przerobiłem kilka tutoriali jakie o nich znalazlem. Sprawa wydawała się prosta, zrób obiekt w low poly, w high poly, unwrap @ low poly, potem kilka kliknięć w render to texture, ustawienie cage'a wciśnięcie render i gotowe.. Niestety nie jest tak w moim przypadku >. Jak bym nie probował, zawsze wygenerowana mapa normali jest cała czerwona. Zastanawiam się co robie źle, wszystkie te (video) tutorialki wydają się prościutkie i fajne, ale najprawdopodobniej cos przegapilem..tylko nie wiem co.
Temporal Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 A wiecej szczegolow? Jakis screen ustawien sam render z ta kaszka itp. Wedlug mnie to zle ustawiony cage i dlatego nie lapie detali i jest czerwone albo zle mapowanie i naklada sie uvalka. Nie wiem strzelam bo trudno ocenic bez wiekszej ilosci szczegolow ale moze to jest wlasnie to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się