Napisano 12 Lipiec 200816 l Witam! Mam problem z generowaniem normali za pomocą render to texture. Przerobiłem kilka tutoriali jakie o nich znalazlem. Sprawa wydawała się prosta, zrób obiekt w low poly, w high poly, unwrap @ low poly, potem kilka kliknięć w render to texture, ustawienie cage'a wciśnięcie render i gotowe.. Niestety nie jest tak w moim przypadku >. Jak bym nie probował, zawsze wygenerowana mapa normali jest cała czerwona. Zastanawiam się co robie źle, wszystkie te (video) tutorialki wydają się prościutkie i fajne, ale najprawdopodobniej cos przegapilem..tylko nie wiem co.
Napisano 12 Lipiec 200816 l A wiecej szczegolow? Jakis screen ustawien sam render z ta kaszka itp. Wedlug mnie to zle ustawiony cage i dlatego nie lapie detali i jest czerwone albo zle mapowanie i naklada sie uvalka. Nie wiem strzelam bo trudno ocenic bez wiekszej ilosci szczegolow ale moze to jest wlasnie to.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto