Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Mam problem z generowaniem normali za pomocą render to texture. Przerobiłem kilka tutoriali jakie o nich znalazlem. Sprawa wydawała się prosta, zrób obiekt w low poly, w high poly, unwrap @ low poly, potem kilka kliknięć w render to texture, ustawienie cage'a wciśnięcie render i gotowe.. Niestety nie jest tak w moim przypadku >.

Jak bym nie probował, zawsze wygenerowana mapa normali jest cała czerwona.

Zastanawiam się co robie źle, wszystkie te (video) tutorialki wydają się prościutkie i fajne, ale najprawdopodobniej cos przegapilem..tylko nie wiem co.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 765
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A wiecej szczegolow? Jakis screen ustawien sam render z ta kaszka itp. Wedlug mnie to zle ustawiony cage i dlatego nie lapie detali i jest czerwone albo zle mapowanie i naklada sie uvalka. Nie wiem strzelam bo trudno ocenic bez wiekszej ilosci szczegolow ale moze to jest wlasnie to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności