Napisano 13 Lipiec 200816 l Witam szanownych użytkowników. Postanowiłem wymodelować sobie taką śmieszną postać, ucząc się przy okazji game-artu. Dotychczas bawiłem się trochę 3d maxem, teraz przesiadam się na blendera. Poniżej wrzucam rysunek w przybliżeniu przedstawiający to, co chciałbym osiągnąć.
Napisano 13 Lipiec 200816 l Autor W sumie racja, ale jako że to work in bardzo early progress, to dałem tutaj. Mogę ten wątek przenieść? Czy liczyć na uczynność moderatorów muszę? :). Tymczasem wrzucam pierwszy zrzut ekranu z blendera. Oczy póki co są dość... niefortunnie zrobione, ale nie bardzo mam pomysł, jak się za nie zabrać...
Napisano 13 Lipiec 200816 l Ledwo co widać, update'y dawaj przy większych postępach, a nie jak dodasz tylko parę polygonów.
Napisano 13 Lipiec 200816 l Autor No dobrze, rzucam kolejny obrazek. Więcej kształtu, postęp... mam nadzieję przynajmniej.
Napisano 14 Lipiec 200816 l Bardzo interesująca koncepcja, podoba mi sie sposób w jaki prowadzisz rysunek, jeżeli post zmieni miejsce koniecznie powiadom, jestem bardzo ciekawy dalszego rozwoju, jeżeli masz jeszcze jakieś odrecznę rysunki, to pokazuj Pozdrawiam
Napisano 17 Lipiec 200816 l Autor Zaczynam się powoli zaprzyjaźniać z blenderem. Dodałem pancerz i kończyny mojemu żukowi-wojownikowi :). Póki co każdy obiekt to osobny mesh, nie wiem czy dobrze, czy źle (wygodnie w każdym razie). Pytanie do blenderowców: jak resetować pivoty? Do przemieszczania łapek ustawiłem sobie, żeby centrował na 3d cursorze, ale robi to za każdym razem, kiedy przesunę obiekt... Chciałbym na trwałe zdefiniować punkt obrotu tam, gdzie powinien być (czyli gdzie się kończyna obraca rzeczywiście). Czy jest w blenderze odpowiednik smoothgroups w 3d maxi'e? Wszelka krytyka (konstruktywna) mile widziana. Te niby-dłonie na razie tak bez pomysłu, zapewne do zmiany.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto