Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam szanownych użytkowników.

Postanowiłem wymodelować sobie taką śmieszną postać, ucząc się przy okazji game-artu.

Dotychczas bawiłem się trochę 3d maxem, teraz przesiadam się na blendera.

Poniżej wrzucam rysunek w przybliżeniu przedstawiający to, co chciałbym osiągnąć.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W sumie racja, ale jako że to work in bardzo early progress, to dałem tutaj. Mogę ten wątek przenieść? Czy liczyć na uczynność moderatorów muszę? :).

Tymczasem wrzucam pierwszy zrzut ekranu z blendera. Oczy póki co są dość... niefortunnie zrobione, ale nie bardzo mam pomysł, jak się za nie zabrać...

Napisano

Bardzo interesująca koncepcja, podoba mi sie sposób w jaki prowadzisz rysunek, jeżeli post zmieni miejsce koniecznie powiadom, jestem bardzo ciekawy dalszego rozwoju, jeżeli masz jeszcze jakieś odrecznę rysunki, to pokazuj Pozdrawiam

Napisano

Zaczynam się powoli zaprzyjaźniać z blenderem.

Dodałem pancerz i kończyny mojemu żukowi-wojownikowi :).

Póki co każdy obiekt to osobny mesh, nie wiem czy dobrze, czy źle (wygodnie w każdym razie).

Pytanie do blenderowców: jak resetować pivoty? Do przemieszczania łapek ustawiłem sobie, żeby centrował na 3d cursorze, ale robi to za każdym razem, kiedy przesunę obiekt... Chciałbym na trwałe zdefiniować punkt obrotu tam, gdzie powinien być (czyli gdzie się kończyna obraca rzeczywiście). Czy jest w blenderze odpowiednik smoothgroups w 3d maxi'e?

Wszelka krytyka (konstruktywna) mile widziana.

Te niby-dłonie na razie tak bez pomysłu, zapewne do zmiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności