Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witojcie,

Pomocy szukam przy texturowaniu. Zrobi艂em objekt ludzkiej g艂owy i zdetalowa艂em go w Zbrushu. Co prawda 艣rednio detal wyszed艂 na displace i normals, ale mo偶e to dopracuj臋 w p贸藕niejszym czasie. Teraz chcia艂bym zrobi膰 jak膮艣 fajn膮 sk贸r臋, ale co艣 mi nie idzie.

Mo偶e kto艣 podpowie jakie parametry i gdzie wpisane lub nody, albo jakie艣 ustawienia G2- 偶eby by艂o fajnie?

Czy mo偶na z identycznej siatki przekopiowa膰 UV? Mam zbrushow膮 UVk臋 ale 偶eby r臋cznie ratowa膰 bumpy na ustach to rozwin膮艂em siatk臋 jeszcze unfoldem (du偶o 艂atwiej ni偶 LW).

[ATTACH]56416[/ATTACH]

Na razie jestem tu....Nie przejmujcie si臋 brakiem w艂os贸w- to p贸藕niej

  • Odpowiedzi 9
  • Wy艣wietle艅 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki JIL, ju偶 pana prace widzia艂em i faktycznie mistrzunio, ale on zarabia na tutach i nie ch臋tnie dzieli si臋 wiedz膮.

... C贸偶 czy偶by nikt nie bawi艂 si臋 sk贸r膮 w LW?... mo偶e kto艣 ma pomys艂 na fajny efekt.?. Ponawiam pytanie......

Napisano
Dzi臋ki JIL, ju偶 pana prace widzia艂em i faktycznie mistrzunio, ale on zarabia na tutach i nie ch臋tnie dzieli si臋 wiedz膮.

... C贸偶 czy偶by nikt nie bawi艂 si臋 sk贸r膮 w LW?... mo偶e kto艣 ma pomys艂 na fajny efekt.?. Ponawiam pytanie......

Mysle ze zadowalajace efekty uzyskasz korzystajac z noda "SimpleSkin". Wiecej info znajdziesz tutaj :)

Napisano

viater nie da sie odpowiedziec na to pytanie. Podstawa dobrej skory jest dobre oswietlenie i oteksturowanie. Uzyte shadery czy nody sa drugorzedne. Mozesz uzyskac realistyczna skore w ogole z nich nie korzystajac.

Po twoim przykladzie uwazam ze jestes na dobrej drodze. Popracuj nad teksturami jeszcze troche (glownie nad spec) i przede wszystkim nad oswietleniem a powinno byc lepiej. Szczerze mowiac Simple Skin w ogole nie polecam, nadaje sie do nalorzenia na manekin. Jesli juz sie przy sss upierasz to duzo lepiej zbudowac swoj wlasny material korzystajac z kappaII lub omega.

Edytowane przez Alibaba

Napisano
  • Autor

Dzi臋kuj臋 panowie za podpowiedzi. Jak co艣 sensownego wyjdzie to si臋 pochwal臋.

Napisano
  • Autor

Czy mo偶e kto艣 wie, czy da si臋 z jednej siatki na drug膮 identyczn膮 przekopiowa膰 uv map臋? (rozwin膮艂em j膮 w unfold, ale nie chc臋 straci膰 dotychczasowej mapy z ZB)

Napisano

Mozna, pod warunkiem, ze obydwa modele maja identycznie ponumerowane vertexy. Inaczej to nie wyjdzie. Robisz to za pomoca Copy UV's / Paste UV's. Juz nie pamietam, ale chyba trzeba tez po wszystkim dac merge na calosc.

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki Ali, ale z tym kopiowaniem mi nie posz艂o. Widocznie zasz艂y jakie艣 zmiany w obiektach, kt贸rych ja nie dostrzegam.

Napisano

viater odezwij sie do mnie jakos na prv to ci podesle "baaaardzo" interesujacy link

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci