viater Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Witojcie, Pomocy szukam przy texturowaniu. Zrobiłem objekt ludzkiej głowy i zdetalowałem go w Zbrushu. Co prawda średnio detal wyszedł na displace i normals, ale może to dopracuję w późniejszym czasie. Teraz chciałbym zrobić jakąś fajną skórę, ale coś mi nie idzie. Może ktoś podpowie jakie parametry i gdzie wpisane lub nody, albo jakieś ustawienia G2- żeby było fajnie? Czy można z identycznej siatki przekopiować UV? Mam zbrushową UVkę ale żeby ręcznie ratować bumpy na ustach to rozwinąłem siatkę jeszcze unfoldem (dużo łatwiej niż LW). [ATTACH]56416[/ATTACH] Na razie jestem tu....Nie przejmujcie się brakiem włosów- to później
J|L Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 witam bardzo ladny obiekt niestety osobiscie nie doradze ci przy teksturowaniu bo dawno charaktera nie robilem.... ale looknij sobie ten link co by ci morale przy texturowaniu wzrosly http://infinite.cgsociety.org/gallery/ pozdro J|L
viater Napisano 26 Lipiec 2008 Autor Napisano 26 Lipiec 2008 Dzięki JIL, już pana prace widziałem i faktycznie mistrzunio, ale on zarabia na tutach i nie chętnie dzieli się wiedzą. ... Cóż czyżby nikt nie bawił się skórą w LW?... może ktoś ma pomysł na fajny efekt.?. Ponawiam pytanie......
Ziper Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 Dzięki JIL, już pana prace widziałem i faktycznie mistrzunio, ale on zarabia na tutach i nie chętnie dzieli się wiedzą. ... Cóż czyżby nikt nie bawił się skórą w LW?... może ktoś ma pomysł na fajny efekt.?. Ponawiam pytanie...... Mysle ze zadowalajace efekty uzyskasz korzystajac z noda "SimpleSkin". Wiecej info znajdziesz tutaj :)
Alibaba Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 (edytowane) viater nie da sie odpowiedziec na to pytanie. Podstawa dobrej skory jest dobre oswietlenie i oteksturowanie. Uzyte shadery czy nody sa drugorzedne. Mozesz uzyskac realistyczna skore w ogole z nich nie korzystajac. Po twoim przykladzie uwazam ze jestes na dobrej drodze. Popracuj nad teksturami jeszcze troche (glownie nad spec) i przede wszystkim nad oswietleniem a powinno byc lepiej. Szczerze mowiac Simple Skin w ogole nie polecam, nadaje sie do nalorzenia na manekin. Jesli juz sie przy sss upierasz to duzo lepiej zbudowac swoj wlasny material korzystajac z kappaII lub omega. Edytowane 27 Lipiec 2008 przez Alibaba
viater Napisano 27 Lipiec 2008 Autor Napisano 27 Lipiec 2008 Dziękuję panowie za podpowiedzi. Jak coś sensownego wyjdzie to się pochwalę.
viater Napisano 29 Lipiec 2008 Autor Napisano 29 Lipiec 2008 Czy może ktoś wie, czy da się z jednej siatki na drugą identyczną przekopiować uv mapę? (rozwinąłem ją w unfold, ale nie chcę stracić dotychczasowej mapy z ZB)
Alibaba Napisano 29 Lipiec 2008 Napisano 29 Lipiec 2008 Mozna, pod warunkiem, ze obydwa modele maja identycznie ponumerowane vertexy. Inaczej to nie wyjdzie. Robisz to za pomoca Copy UV's / Paste UV's. Juz nie pamietam, ale chyba trzeba tez po wszystkim dac merge na calosc.
viater Napisano 31 Lipiec 2008 Autor Napisano 31 Lipiec 2008 Dzięki Ali, ale z tym kopiowaniem mi nie poszło. Widocznie zaszły jakieś zmiany w obiektach, których ja nie dostrzegam.
J|L Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 viater odezwij sie do mnie jakos na prv to ci podesle "baaaardzo" interesujacy link
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się