Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witojcie,

Pomocy szukam przy texturowaniu. Zrobiłem objekt ludzkiej głowy i zdetalowałem go w Zbrushu. Co prawda średnio detal wyszedł na displace i normals, ale może to dopracuję w późniejszym czasie. Teraz chciałbym zrobić jakąś fajną skórę, ale coś mi nie idzie.

 

Może ktoś podpowie jakie parametry i gdzie wpisane lub nody, albo jakieś ustawienia G2- żeby było fajnie?

 

Czy można z identycznej siatki przekopiować UV? Mam zbrushową UVkę ale żeby ręcznie ratować bumpy na ustach to rozwinąłem siatkę jeszcze unfoldem (dużo łatwiej niż LW).

 

[ATTACH]56416[/ATTACH]

 

Na razie jestem tu....Nie przejmujcie się brakiem włosów- to później

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki JIL, już pana prace widziałem i faktycznie mistrzunio, ale on zarabia na tutach i nie chętnie dzieli się wiedzą.

... Cóż czyżby nikt nie bawił się skórą w LW?... może ktoś ma pomysł na fajny efekt.?. Ponawiam pytanie......

Napisano
Dzięki JIL, już pana prace widziałem i faktycznie mistrzunio, ale on zarabia na tutach i nie chętnie dzieli się wiedzą.

... Cóż czyżby nikt nie bawił się skórą w LW?... może ktoś ma pomysł na fajny efekt.?. Ponawiam pytanie......

 

Mysle ze zadowalajace efekty uzyskasz korzystajac z noda "SimpleSkin". Wiecej info znajdziesz tutaj :)

Napisano (edytowane)

viater nie da sie odpowiedziec na to pytanie. Podstawa dobrej skory jest dobre oswietlenie i oteksturowanie. Uzyte shadery czy nody sa drugorzedne. Mozesz uzyskac realistyczna skore w ogole z nich nie korzystajac.

 

Po twoim przykladzie uwazam ze jestes na dobrej drodze. Popracuj nad teksturami jeszcze troche (glownie nad spec) i przede wszystkim nad oswietleniem a powinno byc lepiej. Szczerze mowiac Simple Skin w ogole nie polecam, nadaje sie do nalorzenia na manekin. Jesli juz sie przy sss upierasz to duzo lepiej zbudowac swoj wlasny material korzystajac z kappaII lub omega.

Edytowane przez Alibaba
Napisano

Czy może ktoś wie, czy da się z jednej siatki na drugą identyczną przekopiować uv mapę? (rozwinąłem ją w unfold, ale nie chcę stracić dotychczasowej mapy z ZB)

Napisano

Mozna, pod warunkiem, ze obydwa modele maja identycznie ponumerowane vertexy. Inaczej to nie wyjdzie. Robisz to za pomoca Copy UV's / Paste UV's. Juz nie pamietam, ale chyba trzeba tez po wszystkim dac merge na calosc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności