Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witojcie,

Pomocy szukam przy texturowaniu. Zrobiłem objekt ludzkiej głowy i zdetalowałem go w Zbrushu. Co prawda średnio detal wyszedł na displace i normals, ale może to dopracuję w późniejszym czasie. Teraz chciałbym zrobić jakąś fajną skórę, ale coś mi nie idzie.

 

Może ktoś podpowie jakie parametry i gdzie wpisane lub nody, albo jakieś ustawienia G2- żeby było fajnie?

 

Czy można z identycznej siatki przekopiować UV? Mam zbrushową UVkę ale żeby ręcznie ratować bumpy na ustach to rozwinąłem siatkę jeszcze unfoldem (dużo łatwiej niż LW).

 

[ATTACH]56416[/ATTACH]

 

Na razie jestem tu....Nie przejmujcie się brakiem włosów- to później

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki JIL, już pana prace widziałem i faktycznie mistrzunio, ale on zarabia na tutach i nie chętnie dzieli się wiedzą.

... Cóż czyżby nikt nie bawił się skórą w LW?... może ktoś ma pomysł na fajny efekt.?. Ponawiam pytanie......

Napisano
Dzięki JIL, już pana prace widziałem i faktycznie mistrzunio, ale on zarabia na tutach i nie chętnie dzieli się wiedzą.

... Cóż czyżby nikt nie bawił się skórą w LW?... może ktoś ma pomysł na fajny efekt.?. Ponawiam pytanie......

 

Mysle ze zadowalajace efekty uzyskasz korzystajac z noda "SimpleSkin". Wiecej info znajdziesz tutaj :)

Napisano

viater nie da sie odpowiedziec na to pytanie. Podstawa dobrej skory jest dobre oswietlenie i oteksturowanie. Uzyte shadery czy nody sa drugorzedne. Mozesz uzyskac realistyczna skore w ogole z nich nie korzystajac.

 

Po twoim przykladzie uwazam ze jestes na dobrej drodze. Popracuj nad teksturami jeszcze troche (glownie nad spec) i przede wszystkim nad oswietleniem a powinno byc lepiej. Szczerze mowiac Simple Skin w ogole nie polecam, nadaje sie do nalorzenia na manekin. Jesli juz sie przy sss upierasz to duzo lepiej zbudowac swoj wlasny material korzystajac z kappaII lub omega.

Edytowane przez Alibaba

Napisano
  • Autor

Dziękuję panowie za podpowiedzi. Jak coś sensownego wyjdzie to się pochwalę.

Napisano
  • Autor

Czy może ktoś wie, czy da się z jednej siatki na drugą identyczną przekopiować uv mapę? (rozwinąłem ją w unfold, ale nie chcę stracić dotychczasowej mapy z ZB)

Napisano

Mozna, pod warunkiem, ze obydwa modele maja identycznie ponumerowane vertexy. Inaczej to nie wyjdzie. Robisz to za pomoca Copy UV's / Paste UV's. Juz nie pamietam, ale chyba trzeba tez po wszystkim dac merge na calosc.

Napisano
  • Autor

Dzięki Ali, ale z tym kopiowaniem mi nie poszło. Widocznie zaszły jakieś zmiany w obiektach, których ja nie dostrzegam.

Napisano

viater odezwij sie do mnie jakos na prv to ci podesle "baaaardzo" interesujacy link

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności