Napisano 14 Lipiec 200816 l Witojcie, Pomocy szukam przy texturowaniu. Zrobiłem objekt ludzkiej głowy i zdetalowałem go w Zbrushu. Co prawda średnio detal wyszedł na displace i normals, ale może to dopracuję w późniejszym czasie. Teraz chciałbym zrobić jakąś fajną skórę, ale coś mi nie idzie. Może ktoś podpowie jakie parametry i gdzie wpisane lub nody, albo jakieś ustawienia G2- żeby było fajnie? Czy można z identycznej siatki przekopiować UV? Mam zbrushową UVkę ale żeby ręcznie ratować bumpy na ustach to rozwinąłem siatkę jeszcze unfoldem (dużo łatwiej niż LW). [ATTACH]56416[/ATTACH] Na razie jestem tu....Nie przejmujcie się brakiem włosów- to później
Napisano 15 Lipiec 200816 l witam bardzo ladny obiekt niestety osobiscie nie doradze ci przy teksturowaniu bo dawno charaktera nie robilem.... ale looknij sobie ten link co by ci morale przy texturowaniu wzrosly http://infinite.cgsociety.org/gallery/ pozdro J|L
Napisano 26 Lipiec 200816 l Autor Dzięki JIL, już pana prace widziałem i faktycznie mistrzunio, ale on zarabia na tutach i nie chętnie dzieli się wiedzą. ... Cóż czyżby nikt nie bawił się skórą w LW?... może ktoś ma pomysł na fajny efekt.?. Ponawiam pytanie......
Napisano 26 Lipiec 200816 l Dzięki JIL, już pana prace widziałem i faktycznie mistrzunio, ale on zarabia na tutach i nie chętnie dzieli się wiedzą. ... Cóż czyżby nikt nie bawił się skórą w LW?... może ktoś ma pomysł na fajny efekt.?. Ponawiam pytanie...... Mysle ze zadowalajace efekty uzyskasz korzystajac z noda "SimpleSkin". Wiecej info znajdziesz tutaj :)
Napisano 27 Lipiec 200816 l viater nie da sie odpowiedziec na to pytanie. Podstawa dobrej skory jest dobre oswietlenie i oteksturowanie. Uzyte shadery czy nody sa drugorzedne. Mozesz uzyskac realistyczna skore w ogole z nich nie korzystajac. Po twoim przykladzie uwazam ze jestes na dobrej drodze. Popracuj nad teksturami jeszcze troche (glownie nad spec) i przede wszystkim nad oswietleniem a powinno byc lepiej. Szczerze mowiac Simple Skin w ogole nie polecam, nadaje sie do nalorzenia na manekin. Jesli juz sie przy sss upierasz to duzo lepiej zbudowac swoj wlasny material korzystajac z kappaII lub omega. Edytowane 27 Lipiec 200816 l przez Alibaba
Napisano 27 Lipiec 200816 l Autor Dziękuję panowie za podpowiedzi. Jak coś sensownego wyjdzie to się pochwalę.
Napisano 29 Lipiec 200816 l Autor Czy może ktoś wie, czy da się z jednej siatki na drugą identyczną przekopiować uv mapę? (rozwinąłem ją w unfold, ale nie chcę stracić dotychczasowej mapy z ZB)
Napisano 29 Lipiec 200816 l Mozna, pod warunkiem, ze obydwa modele maja identycznie ponumerowane vertexy. Inaczej to nie wyjdzie. Robisz to za pomoca Copy UV's / Paste UV's. Juz nie pamietam, ale chyba trzeba tez po wszystkim dac merge na calosc.
Napisano 31 Lipiec 200816 l Autor Dzięki Ali, ale z tym kopiowaniem mi nie poszło. Widocznie zaszły jakieś zmiany w obiektach, których ja nie dostrzegam.
Napisano 1 Sierpień 200816 l viater odezwij sie do mnie jakos na prv to ci podesle "baaaardzo" interesujacy link
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto