Jump to content

Featured Replies

Posted

umm...

Witam!

Więc może zacznę od wyjaśnień:) Grafiką 3d zacząłem się interesować jakiś rok temu, kiedy to znajomy z roku, co to jakieś tam wladców much robił, zademonstrował mi co potrafi Maya. A ze sam ambitny jestem, to sobie pomyślałem z jak jakis pixar albo platiqe potrafi, to ja tez mogę :)

 

No i tak od 8 miesięcy męczyłem tą majkę, ile sie dalo, z małą przerwą na sesyje i inne rozwojowe przszkadzajki. No, jako tako, bo jeszcze w pracy trza sie było pojawiać.

 

Jeśli ktoś już zerknie to prosiłbym o jakieś info ale raczej od strony technicznej. Bo to że klamki od szafki nie ładne to mi akurat wisi:) Kwestia gustu. Ale z takim oświetleniem to już miałem straszne problemy. Albo z furem. Dlawi to kompa stranie.

 

Tu użyłem jednego portal light w oknie i mentalowego sun i sky(coś tam), co znacznie obniżyło czas renderowania. Portal szczela fotonkami gdzie popadnie, sam świeci z intensywnością zero. RT shadows tysz ma. Intensywność 80000, exponent na 1, Photony w liczbie 100000.

Co tam jeszcze...

Ustawienia mental ray :

Sampling na 0/2 - więcej nie daję, bo mi życia szkoda. Filtruje pan Lanczos.

GI na 200, FG na 200, Fallofuf nie ustawiałem, bo zapomniałm już z czym to się je. Ogolnie niskie bo komp stary. Nie wyciagnie lepszych za bardzo.

 

Pozostaje jeszcze dopieścić modele, ubrać w teksturki chyba bedzie koniec.

Edited by Meksyk_Panie

  • Replies 3
  • Views 736
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Proporcje - telewizor jakiś mały , słaba jakość renderu , 2 takie same gitary , nie przekonywujące materiały.To tyle ode mnie :)

  • Author

Dzięki za szybką odp:)

No tak, ja wiem, tak jak pisałem modele są do dopieszczenia.

Render zszedł kompresją jpga. Moze zaraz dam lepszą jakość. Ale jak już piszesz, ze słaby, to tak jeszcze jak byś mógł napisać jak go poprawić, to bym był wdzięczny, bo ja nie wiem co jeszcze wymyślić.

Materiały jako takie. Starałem się dać najlepsze teksturki (ostre zdjecia, duze). Wydaje mi sie, ze na mapowaniu coś źle zrobiłem. No i nie ma jeszcze zadnych bumpów, disp. specularów. Ju noł:) A w katalogu ikei to nawet 3 takie same gitary były:P Sam widziałem:)

 

Telewizor studencki.

 

Ogólnie to bardziej na pomoc od strony technicznej oświetlenia i renderingu liczyłem :)

Właśnie w materiałach chodzi mi o specular i bump.Co do jakości render - pobaw się AA.

Oświetlenia masz chyba w porządku.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy