Elldrigar Vallar Napisano 10 Luty 2004 Share Napisano 10 Luty 2004 Właśnie na jakim systemie operacyjnym 3Dmax 5 lepiej działa ?? na którym lepiej sie parcuje?? mam bydwa systemy i nieiwem na którym Maxa instalowac.... I czy mój sprzet pozwili mi wogóle na prace w maxie, jestem bardzo początkujący wieć na początku nie bede robił czegos ambitnie dużego:(:( Mój sprzęt: Inetl Pentium III 900Mhz Ge Force 4 MX 440 64Mb Se 256 SDRam Z góry dzieki za odpoiwedz, i jakie srady miel widziane Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 11 Luty 2004 Share Napisano 11 Luty 2004 W zasadzie chyba nie ma sensu pisać, jak to jest np. u mnie, gdyż każdy przypadek jest odosobniony i unikalny. To, co na jednym kompie działa zawsze, na innym nie zadziała nigdy :| Ale po WIELU wątkach na forum, które mogłeś znaleźć wyłania się taka sytuacja: Systemem najbardziej chwalonym dla max\'a jest Win2000, chyba jeszcze nie pojawiła się na forum osoba, która by narzekała :) Win XP dosyć regularnie się pojawia w wypowiedziach negatywnych (tutaj jest odstępstwo właśnie od mojej sytuacji ;) , wiec ja sie pod tym nie podpiszę) Win\'98 - z tym systemem chyba bywa najróżniej. pojawiały się i głosy za i przeciw, ale akurat ten system Discreet odradza, co chyba jednak coś znaczy. Sprzęt do rozpoczącia pracy w MAX\'ie jest w zupełności wystarczający. W przyszłości pewnie przyda się conajmniej 512 RAM\'u no i procek też dosyć szybko może sie okazać niezbyt wydajny, ale na start moim zdaniem jest OK. A rady.. przy takiej ilości ram\'u mimo tego, że jeszcze nie planujesz wielkich projektów, to najlepiej już teraz stwórz spory plik swap\'a na szybkim dysku, unikniesz niepotrzebnych nerwów w przyszłości :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...