Kamil Ciechanowicz Napisano 11 Luty 2004 Napisano 11 Luty 2004 witam mam problem z teksturowaniem ,otóz zrobilem sobie postac ,i wyznaczylem poprzed edit poly 7 miejsc ID ,i teraz zaznaczam dlon (4 palce) ,i daje mapowanie i pozniej korzystam z texportera i na kazdym mapowaniu zle wychodzi obraz jakbym chcial malowac teksturke,jak mam to zrobic zeby wyszlo okej?? czy jesli uzywam unwarpa i przesuwam wierzcholki to dzieje sie z nimi cos na ekranie czy to tylko jest rozlozenie tekstury zeby mozna bylo ja lepiej namalowac?bo nie wiem co mam zrobic czy dla kazdego palca wyznaczac osobne id?(wyszlo by mi z 20 miejsc id ) ,pozdrawiam
Bacry Napisano 12 Luty 2004 Napisano 12 Luty 2004 Jeżeli korzystasz z unwrapa nie musisz dzielić postaci na osobne ID. Nie bardzo rozumiem co się dzieje przy pracy z unwrapem. Jakiego mapowania używasz przy poszczególnych częściach?
Kamil Ciechanowicz Napisano 12 Luty 2004 Autor Napisano 12 Luty 2004 no roznego probowalem i nie nie chce dobrze wyjsc ,dlatego podzielilem postac na czesci id i teraz chcem jakos to texporterem zrobic albo unwrapem,no nie wime bede próbowal
Bacry Napisano 13 Luty 2004 Napisano 13 Luty 2004 Samo podzielenie nic ci nie da. Każda z części musi mieć osobne mapowanie. Możesz wykorzystać planarne, cylindryczne lub sferyczne. Dopiero wtedy eksporując texporterem będziesz miał właściwy efekt. Musisz jednak przy eksporcie zaznaczyć odpowiednie ID i zrobić tyle map ile masz podmateriałów
Kamil Ciechanowicz Napisano 13 Luty 2004 Autor Napisano 13 Luty 2004 no to ja tak wlasnie robilem ale dokladnie nie moge dopasowac mapowania ,jak daje sferyczne ,albo inne to mi troszke to nie chce ladnie wyjsc nie wiem jak to zrobic zeby rozlozyc elegancko teksturke i dopasowac tak zeby bylo gites,ale poprobuje ,thx
Polik Napisano 15 Luty 2004 Napisano 15 Luty 2004 A ja mam pytanie :) Co zrobic zeby textury sie zlewaly? No bo jak zaznacze kilka polygonow i dam im ID i zaznacze kilka innych i im tez ustale ID bedzie widac wyrazna granice miedzy polygonami z grupy 1 a z grupy 2. Co zrobic zeby nie bylo widac granicy?? pozdr
Bacry Napisano 16 Luty 2004 Napisano 16 Luty 2004 I dochodzimy do sedna sprawy:D Miejsca graniczne trzeba robić w miejscach mało widocznych:D Inny sposób to wykorzystanie zewnętrznych programów do teksturowania (bodypaint lub deeppaint) lub miksowanie:D
Polik Napisano 25 Luty 2004 Napisano 25 Luty 2004 To jakiej funkcji uzywac, zeby przechodzenie miedzy innymi materialami bylo lagodne?? I jest jeszcze kwestia jak je rozlozyc na ciele np: zeby brzuszek postaci byl jasny, wewnetrzne czesci dloni jeszcze jasniejsze i glowa jeszcze inna. :-) Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się