Skocz do zawartości

SCENA 3d:Wizka pokoju


wojtek5261

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

W sprawie modeli wtracac sie nie bede ale materialy i oswietlenie leza. Materialy sa strasznie matwowe a czegos takiego w realu nie ma wiec bez tego aniu rusz w kierunku realnosci. Jest ciemno mdlo i dosc ziarnisto. Widok otoczenia powinien byc jasniejszy od wnetrza a teraz wyglada to jak tapeta. No i jak we wczesniejszym poscie dosc dziwne zrodlo swiatla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny pokój.

Te świecące rogi też miałem, jak kombinowałem z area light. Po dodaniu portal light(nie wiem czy w maxie tez jest coś takiego) wszystko sie naprawiło. Więc może pobaw się źródłem światła, zmień na inne, daj inne.

No i jeśli jest oświetlenie zewnętrzne, to tego nie widać. A jak wewnętrzne to sufit bedzie raczej w cieniu chyba?

Tło za oknem wydaje się nie trafione w perspektywie, ale to może być tylko moje zdanie:)

Ogólnie ze światłem też mam problemy. Niestety nie wiem w którą stronę mam iść, co jest źle a co dobrze(od strony techniczno-suwawkowej) wiec za bardzo nie pomogę.

 

A tam na meblach to są jakieś displacement, bump, czy specular? Może dodanie tego pomoże...

 

Te tutki powinny Ci pomóc:

http://www.escalight.com/tutorials/3dsmax-tutorials/simple-light-setup-in-radiosity.html

http://www.escalight.com/tutorials/3dsmax-tutorials/lighting-a-bedroom-part-2.html

http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/interiorlighting_video/index.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności