Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam.

Jestem początkującym użytkownikiem 3DS Max'a i robię sobie taki model śrubeczki na podstawie tego tutoriala i jak dochodzę do momentu, kiedy należy połączyć 2 krawędzie to się dzieje coś dziwnego i zamiast, jak w tutorialu robi się takie coś:

f_rubkam_dfa2073.jpg

Proszę o pomoc. Dziękuję.

Edited by volk

  • Replies 10
  • Views 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

Tak, zaznaczam zewnętrzne, robię dokładnie, jak w tutorialu.

  • Author

Próbowałem, ale też jakoś pokrętnie to wychodzi.

normalne muszą być w tą samą stronę to znaczy na zewnątrz - flip normals na te górne polygony o ile w maxie jest taka opcja (ale zakładam że jest)

  • Author

Wielkie dzięki! Udało się, było, jak mówiłeś. Zaznaczyłem wszystkie poligony tego górnego elementu potem Flip, a potem już tylko łączenie Borderów.

f_20080727185m_be8b12f.png

  • Author

Tak, w środku było to samo, już poprawiłem. Jeszcze raz dzięki :)

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy