volk Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 (edytowane) Witam. Jestem początkującym użytkownikiem 3DS Max'a i robię sobie taki model śrubeczki na podstawie tego tutoriala i jak dochodzę do momentu, kiedy należy połączyć 2 krawędzie to się dzieje coś dziwnego i zamiast, jak w tutorialu robi się takie coś: Proszę o pomoc. Dziękuję. Edytowane 27 Lipiec 2008 przez volk
marcin wuu Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 A na pewno zaznaczasz zewnętrzne krawędzie tego górnego okręgu? 1
volk Napisano 27 Lipiec 2008 Autor Napisano 27 Lipiec 2008 Tak, zaznaczam zewnętrzne, robię dokładnie, jak w tutorialu.
marcin wuu Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 a próbowałeś zaznaczać pojedyncze odpowiednio pasujące i bridgeować?
volk Napisano 27 Lipiec 2008 Autor Napisano 27 Lipiec 2008 Próbowałem, ale też jakoś pokrętnie to wychodzi.
marcin wuu Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 ale jak pokrętnie - pokaż screeny gdzie coś będzie widać
marcin wuu Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 normalne muszą być w tą samą stronę to znaczy na zewnątrz - flip normals na te górne polygony o ile w maxie jest taka opcja (ale zakładam że jest)
volk Napisano 27 Lipiec 2008 Autor Napisano 27 Lipiec 2008 Wielkie dzięki! Udało się, było, jak mówiłeś. Zaznaczyłem wszystkie poligony tego górnego elementu potem Flip, a potem już tylko łączenie Borderów.
marcin wuu Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 inna sprawa że w środku tej śrubki też się dziwne rzeczy dzieją...
volk Napisano 27 Lipiec 2008 Autor Napisano 27 Lipiec 2008 Tak, w środku było to samo, już poprawiłem. Jeszcze raz dzięki :)
Rekomendowane odpowiedzi