Markus King Napisano 29 Lipiec 2008 Napisano 29 Lipiec 2008 Witam! Mam pytanie - o co chodzi z tymi obliczeniami polygonów, żeby shadery działały, czy coś tam? Nie wiem dokładnie. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam!
mirach Napisano 29 Lipiec 2008 Napisano 29 Lipiec 2008 A o co tobie chodzi? O,o Moze pierw zadaj zrozumiale pytanie, bedzie latwiej odpowiedziec.
the_fgdf Napisano 29 Lipiec 2008 Napisano 29 Lipiec 2008 (edytowane) To pytanie z gatunku "Doktorze House...". Mirach uprzedził ale sens ten sam Pozdro _BB Edytowane 29 Lipiec 2008 przez the_fgdf
piotrek Napisano 29 Lipiec 2008 Napisano 29 Lipiec 2008 Gdy napiszesz, po przeczytaniu lub obejrzeniu czego takie pytanie ci się nasunęło, może będzie łatwiej odpowiedzieć.
Rascal Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 Raczej nie ten dzial, pozatym trzeba znac pytanie aby dac odpowiedz ;)
SYmek Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 Przesadzacie! Już mówię: z poligonami chodzi o to, że trzeba je najpierw policzyć, żeby działały shadery. To proste. pozdr., skk.
Alibaba Napisano 2 Sierpień 2008 Napisano 2 Sierpień 2008 To jedno z tych filozoficznych pytan, typu co bylo pierwsze shader czy poligon?:) Ale co to robi w tym w tym dziale?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się