Napisano 29 Lipiec 200816 l Witam! Mam pytanie - o co chodzi z tymi obliczeniami polygonów, żeby shadery działały, czy coś tam? Nie wiem dokładnie. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam!
Napisano 29 Lipiec 200816 l A o co tobie chodzi? O,o Moze pierw zadaj zrozumiale pytanie, bedzie latwiej odpowiedziec.
Napisano 29 Lipiec 200816 l To pytanie z gatunku "Doktorze House...". Mirach uprzedził ale sens ten sam Pozdro _BB Edytowane 29 Lipiec 200816 l przez the_fgdf
Napisano 29 Lipiec 200816 l Gdy napiszesz, po przeczytaniu lub obejrzeniu czego takie pytanie ci się nasunęło, może będzie łatwiej odpowiedzieć.
Napisano 1 Sierpień 200816 l Przesadzacie! Już mówię: z poligonami chodzi o to, że trzeba je najpierw policzyć, żeby działały shadery. To proste. pozdr., skk.
Napisano 2 Sierpień 200816 l To jedno z tych filozoficznych pytan, typu co bylo pierwsze shader czy poligon?:) Ale co to robi w tym w tym dziale?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto