_Arti_ Napisano 30 Lipiec 2008 Share Napisano 30 Lipiec 2008 Mam problem, otóż użyłem map proceduralnych do zrobienia materiału na potworka. Podczas animacji, gizmo map się nie zmienia, więc jak potwór się porusza, to jego skóra stoi w miejscu i zmienia się na nim jak cień. Czy można jakoś ustabilizować mapę, lub przenieść ją do formy textury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 30 Lipiec 2008 Share Napisano 30 Lipiec 2008 zmień w opcjach mapy proceduralnej mapowanie z XYZ na UVW ewentualnie może na object XYZ o ile coś takiego istnieje :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Arti_ Napisano 31 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2008 Coś o tym myślałem, a dokładnie: 1) W mapie proceduralnej ( czyli mapie, której wygląd jest wyliczany, takie mapy są nieskończenie wielkie ), w zakładce "Coordinates", obok "Source" jest lista. Na niej zmieniamy z "Object XYZ" na "Explicit Map Channel". Teraz włączamy mapowanie na modelu organicznym, "UVW Map", bądz "Unwrap UVW" Jeżeli chodzi o animację, to ważne, żeby modyfikator "UVW" był przed modyfikatorem łączenia kości z obiektem. To taka "ciekawostka" dla nowicjuszy. No, mam nadzieję, że już nikt więcej nie będzie miał takiego problemu, może do FAQ warto dać? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się