Jump to content

Featured Replies

Posted

Mam problem, otóż użyłem map proceduralnych do zrobienia materiału na potworka. Podczas animacji, gizmo map się nie zmienia, więc jak potwór się porusza, to jego skóra stoi w miejscu i zmienia się na nim jak cień.

 

Czy można jakoś ustabilizować mapę, lub przenieść ją do formy textury?

  • Replies 2
  • Views 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

Coś o tym myślałem, a dokładnie:

 

1) W mapie proceduralnej ( czyli mapie, której wygląd jest wyliczany, takie mapy są nieskończenie wielkie ), w zakładce "Coordinates", obok "Source" jest lista. Na niej zmieniamy z "Object XYZ" na "Explicit Map Channel". Teraz włączamy mapowanie na modelu organicznym, "UVW Map", bądz "Unwrap UVW"

 

Jeżeli chodzi o animację, to ważne, żeby modyfikator "UVW" był przed modyfikatorem łączenia kości z obiektem. To taka "ciekawostka" dla nowicjuszy.

 

No, mam nadzieję, że już nikt więcej nie będzie miał takiego problemu, może do FAQ warto dać?

 

Pozdrawiam.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy