Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem, otóż użyłem map proceduralnych do zrobienia materiału na potworka. Podczas animacji, gizmo map się nie zmienia, więc jak potwór się porusza, to jego skóra stoi w miejscu i zmienia się na nim jak cień.

 

Czy można jakoś ustabilizować mapę, lub przenieść ją do formy textury?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 918
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Coś o tym myślałem, a dokładnie:

 

1) W mapie proceduralnej ( czyli mapie, której wygląd jest wyliczany, takie mapy są nieskończenie wielkie ), w zakładce "Coordinates", obok "Source" jest lista. Na niej zmieniamy z "Object XYZ" na "Explicit Map Channel". Teraz włączamy mapowanie na modelu organicznym, "UVW Map", bądz "Unwrap UVW"

 

Jeżeli chodzi o animację, to ważne, żeby modyfikator "UVW" był przed modyfikatorem łączenia kości z obiektem. To taka "ciekawostka" dla nowicjuszy.

 

No, mam nadzieję, że już nikt więcej nie będzie miał takiego problemu, może do FAQ warto dać?

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności