volk Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 (edytowane) Witam. Jestem początkującym użytkownikiem 3DS Maxa i mam następujące pytanie; czy jest możliwe przesuwanie obszaru roboczego w czasie tworzenia Spline'u? Dla przykładu, dojeżdżam do krawędzi okna widokowego, a jestem w trakcie korzystania z Line, jak przesunąć obszar, by móc kontynuować tworzenie zamierzonego kształtu? Proszę o pomoc. Dziękuję. Edytowane 1 Sierpień 2008 przez volk
Deep Blue Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 Ty patrz, nie wiedziałem też! Ja kończyłem rysować spline'a, przesuwałem widok i rysowałem drugiego, a później weldowałem oba. Dzięki za cenne info ;)
moonrake Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 Witam Też mam problem z Line wiec nie zakładam nowego wątku.. Problem nieco innej natury.. Narysowałem zwykłą prosta linie w rolecie rendering ustawiłem przekrój radialny i grubość 4.. teraz chce dodać modyfikator noise aby ta linia zrobiła sie zygzakowata.. Dla ścisłości opisze jaki efekt chcę uzyskać: coś na kształt wizualizacji w winamp czy zwykłym windows media player. W noise dodatkowo włączam animacje i ta kreska ma sie losowo wyginać względem osi Z.. Problem polega na tym ze linia dostosowuje kat pochylenia do powstałej krzywej z noise ale cały czas jest prosta.. nie chce sie załamać nawet po wyłączeniu optymalizacji (przy włączonej optymalizacji linia wyświetlana jest jako jeden krok nawet po ustawieniu steps na 20) i zwiększeniu kroków do 20 w rolecie interpolacja.. Może mam GDZIEŚ COŚ WŁĄCZONE lub wyłączone co blokuje i uniemożliwia działanie modyfikatora noise.. P.S. Jestem początkujący.. Jeżeli czegoś ważnego nie napisałem powiedzcie jakich danych wam trzeba a postaram się podać.. P.S. 2 Jest to ćwiczenie z książki "3ds max 9 Animacja od podstaw" Joanny Pasek, strona 133, podrozdział "Animowane sekwencje, przezroczystość i modyfikator Noise" Z góry dzięki za pomoc..