Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Jestem początkującym użytkownikiem 3DS Maxa i mam następujące pytanie;

czy jest możliwe przesuwanie obszaru roboczego w czasie tworzenia Spline'u? Dla przykładu, dojeżdżam do krawędzi okna widokowego, a jestem w trakcie korzystania z Line, jak przesunąć obszar, by móc kontynuować tworzenie zamierzonego kształtu? Proszę o pomoc. Dziękuję.

Edytowane przez volk

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ty patrz, nie wiedziałem też! Ja kończyłem rysować spline'a, przesuwałem widok i rysowałem drugiego, a później weldowałem oba. Dzięki za cenne info ;)

Napisano

Witam

 

Też mam problem z Line wiec nie zakładam nowego wątku..

 

Problem nieco innej natury.. Narysowałem zwykłą prosta linie w rolecie rendering ustawiłem przekrój radialny i grubość 4.. teraz chce dodać modyfikator noise aby ta linia zrobiła sie zygzakowata.. Dla ścisłości opisze jaki efekt chcę uzyskać: coś na kształt wizualizacji w winamp czy zwykłym windows media player. W noise dodatkowo włączam animacje i ta kreska ma sie losowo wyginać względem osi Z.. Problem polega na tym ze linia dostosowuje kat pochylenia do powstałej krzywej z noise ale cały czas jest prosta.. nie chce sie załamać nawet po wyłączeniu optymalizacji (przy włączonej optymalizacji linia wyświetlana jest jako jeden krok nawet po ustawieniu steps na 20) i zwiększeniu kroków do 20 w rolecie interpolacja.. Może mam GDZIEŚ COŚ WŁĄCZONE lub wyłączone co blokuje i uniemożliwia działanie modyfikatora noise..

 

P.S. Jestem początkujący.. Jeżeli czegoś ważnego nie napisałem powiedzcie jakich danych wam trzeba a postaram się podać..

 

P.S. 2 Jest to ćwiczenie z książki "3ds max 9 Animacja od podstaw" Joanny Pasek, strona 133, podrozdział "Animowane sekwencje, przezroczystość i modyfikator Noise"

 

Z góry dzięki za pomoc..

Napisano

Po ustawieniu opcji renderable dla line'a spróbuj przekonwertować to do editable poly i dopiero noise.

Napisano

Dzięki.. Pomogło.. przy poly i mesh efekt jest taki sam.. Nie wiem czy o to chodziło autorce ale po prostu nie wszystko jest tu do końca wyjaśnione.. znalazłem już wcześniej błędy w tekście ale były to raczej błędy w druku i szło sobie z nimi poradzić samemu.. jeszcze raz dzięki ;)

Napisano

noise działa na punkty krzywej więc możesz też albo dodać vertexy albo dodać przed noisem modyfikator normalize (i odpowiednio ustawić odległość między punktami) i też będzie linia 'drgała'.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.