arev Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 Halo, czy jest jakiś sposób na wygięcie łokcia z kości w drugą stronę niż sam się wygina? Pomiędzy końcem a początkiem łańcucha jest solver HI. Próbowałem coś z "Look at" constrain, ale to nie pomogło. Dodam jeszcze, że potrzebowałbym w wybranym momencie wygiąć łokieć L w drugą stronę, więc zrobienie tego na stałe też nie załatwia sprawy. Ajuto!
the_fgdf Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 jeśli chodzi Ci o obrót to służy do tego parametr Swivel angle w zakladce Motion Chyba ze mowimy o czyms nowym czyli rigu w FK _BB 1
arev Napisano 31 Lipiec 2008 Autor Napisano 31 Lipiec 2008 No niestety, to nie Swivel Angle. FK też nie. Chodzi raczej o uzyskanie drugiego rozwiązania IK, tak jak zaznaczyłem przerywaną linią. W każdym razie dzięki ;)
the_fgdf Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 Animowany Swivel angle niby pasuje jako rozwiązanie tego co napisałeś. Jest też opcja z Strech bonesami i obiektem kontrolnym w miejscu Twojej litery "L" _BB
arev Napisano 1 Sierpień 2008 Autor Napisano 1 Sierpień 2008 Nie pasuje tak całkiem, bo kości się obracają wokół osi OI (O to początek łańcucha), a razem z nimi sparentowane obiekty. Mogę tego użyć "naokoło" - najpierw render z wygięciem w jedną stronę, potem uwolnienie geometrii od kości, swivel na 180, ponowne sparentowanie obiektów i render reszty. Ciekaw jestem tylko czy da się to jakoś bardziej elegancko zrobić :> Tak czy inaczej jakoś podziałało. Dzięki ;)
the_fgdf Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 Miałem na myśli coś w tym stylu http://odsiebie.com/pokaz/360073---cfaa.html _BB
arev Napisano 1 Sierpień 2008 Autor Napisano 1 Sierpień 2008 O, to jest elegancko zrobione. Muchas gracias, amigo :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się