Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Halo,

 

czy jest jakiś sposób na wygięcie łokcia z kości w drugą stronę niż sam się wygina?

b5dbd37cc8d5f2b0.png

Pomiędzy końcem a początkiem łańcucha jest solver HI. Próbowałem coś z "Look at" constrain, ale to nie pomogło. Dodam jeszcze, że potrzebowałbym w wybranym momencie wygiąć łokieć L w drugą stronę, więc zrobienie tego na stałe też nie załatwia sprawy. Ajuto!

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No niestety, to nie Swivel Angle. FK też nie. Chodzi raczej o uzyskanie drugiego rozwiązania IK, tak jak zaznaczyłem przerywaną linią. W każdym razie dzięki ;)

Napisano

Animowany Swivel angle niby pasuje jako rozwiązanie tego co napisałeś. Jest też opcja z Strech bonesami i obiektem kontrolnym w miejscu Twojej litery "L"

_BB

Napisano

Nie pasuje tak całkiem, bo kości się obracają wokół osi OI (O to początek łańcucha), a razem z nimi sparentowane obiekty. Mogę tego użyć "naokoło" - najpierw render z wygięciem w jedną stronę, potem uwolnienie geometrii od kości, swivel na 180, ponowne sparentowanie obiektów i render reszty. Ciekaw jestem tylko czy da się to jakoś bardziej elegancko zrobić :> Tak czy inaczej jakoś podziałało. Dzięki ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności