Napisano 31 Lipiec 200816 l Halo, czy jest jakiś sposób na wygięcie łokcia z kości w drugą stronę niż sam się wygina? Pomiędzy końcem a początkiem łańcucha jest solver HI. Próbowałem coś z "Look at" constrain, ale to nie pomogło. Dodam jeszcze, że potrzebowałbym w wybranym momencie wygiąć łokieć L w drugą stronę, więc zrobienie tego na stałe też nie załatwia sprawy. Ajuto!
Napisano 31 Lipiec 200816 l jeśli chodzi Ci o obrót to służy do tego parametr Swivel angle w zakladce Motion Chyba ze mowimy o czyms nowym czyli rigu w FK _BB
Napisano 31 Lipiec 200816 l Autor No niestety, to nie Swivel Angle. FK też nie. Chodzi raczej o uzyskanie drugiego rozwiązania IK, tak jak zaznaczyłem przerywaną linią. W każdym razie dzięki ;)
Napisano 1 Sierpień 200816 l Animowany Swivel angle niby pasuje jako rozwiązanie tego co napisałeś. Jest też opcja z Strech bonesami i obiektem kontrolnym w miejscu Twojej litery "L" _BB
Napisano 1 Sierpień 200816 l Autor Nie pasuje tak całkiem, bo kości się obracają wokół osi OI (O to początek łańcucha), a razem z nimi sparentowane obiekty. Mogę tego użyć "naokoło" - najpierw render z wygięciem w jedną stronę, potem uwolnienie geometrii od kości, swivel na 180, ponowne sparentowanie obiektów i render reszty. Ciekaw jestem tylko czy da się to jakoś bardziej elegancko zrobić :> Tak czy inaczej jakoś podziałało. Dzięki ;)
Napisano 1 Sierpień 200816 l Miałem na myśli coś w tym stylu http://odsiebie.com/pokaz/360073---cfaa.html _BB
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto