wieslaw_ Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 Witam wielkich tego forum. Zacząłem się zapoznawać z XSI i napotkałem pewien bardzo poważny problem. Od czasu do czasu muszę wyświetlić obiekt z normalmapami w wievporcie. Szukałem już na kilku forach i jak krew w piach... Jeśli coś jest to działa tak sobie. Czy macie jakieś wypróbowane sposoby na wyświetlenie w realtime modelu z normalmapami w XSI'owym wievporcie? Nie ma znaczenia czy to będzie DX czy OGL. Z góry dziękuję. Wiesław Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuMfrey Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 ultimapper działa całkiem dobrze, robisz obiekt z podczepioną normal mapą, a potem create preview w ultimaperze, inny sposób - można otworzyć netview/addons i skopiować któryś z shaderów, ale najłatwiej i najszybciej jest ściągnąć sobie: http://www.softimage.com/softwareupdate/ModTool/XNAGSE.6.02.xsiaddon i jak go wrzucisz do XSI'a to poszukaj na dysku phong.fx przeciągasz phong.fx na material managera, zastępujesz tekstury, odpalasz DX9 i już... ps. zanim zrobisz to wszystko wrzuć sobie do sceny dwa albo trzy Point Light'y Link to comment Share on other sites More sharing options...
wieslaw_ Posted August 3, 2008 Author Share Posted August 3, 2008 (edited) Już nie ma problemu :) wszystko zostało mi objaśnione Edited August 4, 2008 by wieslaw_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now