Jump to content

Real Time shaders


wieslaw_

Recommended Posts

Witam wielkich tego forum. Zacząłem się zapoznawać z XSI i napotkałem pewien bardzo poważny problem. Od czasu do czasu muszę wyświetlić obiekt z normalmapami w wievporcie. Szukałem już na kilku forach i jak krew w piach... Jeśli coś jest to działa tak sobie. Czy macie jakieś wypróbowane sposoby na wyświetlenie w realtime modelu z normalmapami w XSI'owym wievporcie? Nie ma znaczenia czy to będzie DX czy OGL. Z góry dziękuję.

 

Wiesław

Link to comment
Share on other sites

ultimapper działa całkiem dobrze, robisz obiekt z podczepioną normal mapą, a potem create preview w ultimaperze,

inny sposób - można otworzyć netview/addons i skopiować któryś z shaderów,

 

ale najłatwiej i najszybciej jest ściągnąć sobie:

http://www.softimage.com/softwareupdate/ModTool/XNAGSE.6.02.xsiaddon

i jak go wrzucisz do XSI'a to poszukaj na dysku phong.fx

 

przeciągasz phong.fx na material managera, zastępujesz tekstury, odpalasz DX9 i już...

 

ps. zanim zrobisz to wszystko wrzuć sobie do sceny dwa albo trzy Point Light'y

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy