Napisano 1 Sierpień 200816 l Witam wielkich tego forum. Zacząłem się zapoznawać z XSI i napotkałem pewien bardzo poważny problem. Od czasu do czasu muszę wyświetlić obiekt z normalmapami w wievporcie. Szukałem już na kilku forach i jak krew w piach... Jeśli coś jest to działa tak sobie. Czy macie jakieś wypróbowane sposoby na wyświetlenie w realtime modelu z normalmapami w XSI'owym wievporcie? Nie ma znaczenia czy to będzie DX czy OGL. Z góry dziękuję. Wiesław
Napisano 2 Sierpień 200816 l ultimapper działa całkiem dobrze, robisz obiekt z podczepioną normal mapą, a potem create preview w ultimaperze, inny sposób - można otworzyć netview/addons i skopiować któryś z shaderów, ale najłatwiej i najszybciej jest ściągnąć sobie: http://www.softimage.com/softwareupdate/ModTool/XNAGSE.6.02.xsiaddon i jak go wrzucisz do XSI'a to poszukaj na dysku phong.fx przeciągasz phong.fx na material managera, zastępujesz tekstury, odpalasz DX9 i już... ps. zanim zrobisz to wszystko wrzuć sobie do sceny dwa albo trzy Point Light'y
Napisano 3 Sierpień 200816 l Autor Już nie ma problemu :) wszystko zostało mi objaśnione Edytowane 4 Sierpień 200816 l przez wieslaw_
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto