Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wielkich tego forum. Zacząłem się zapoznawać z XSI i napotkałem pewien bardzo poważny problem. Od czasu do czasu muszę wyświetlić obiekt z normalmapami w wievporcie. Szukałem już na kilku forach i jak krew w piach... Jeśli coś jest to działa tak sobie. Czy macie jakieś wypróbowane sposoby na wyświetlenie w realtime modelu z normalmapami w XSI'owym wievporcie? Nie ma znaczenia czy to będzie DX czy OGL. Z góry dziękuję.

 

Wiesław

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ultimapper działa całkiem dobrze, robisz obiekt z podczepioną normal mapą, a potem create preview w ultimaperze,

inny sposób - można otworzyć netview/addons i skopiować któryś z shaderów,

 

ale najłatwiej i najszybciej jest ściągnąć sobie:

http://www.softimage.com/softwareupdate/ModTool/XNAGSE.6.02.xsiaddon

i jak go wrzucisz do XSI'a to poszukaj na dysku phong.fx

 

przeciągasz phong.fx na material managera, zastępujesz tekstury, odpalasz DX9 i już...

 

ps. zanim zrobisz to wszystko wrzuć sobie do sceny dwa albo trzy Point Light'y

Napisano
  • Autor

Już nie ma problemu :) wszystko zostało mi objaśnione

Edytowane przez wieslaw_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności