odnetniN Napisano 6 Sierpień 2008 Napisano 6 Sierpień 2008 (edytowane) Witam wszystkich ;) Nie chcialbym zasmiecac forum, jednak postaram sie dokonczyc to co zacząłem :) W chwili obecnej mam: zrigowany model troche dodalem detalu w zbrushu,ale nie wiele :) Podaje do wipa rowniez z powodu siersci ktora niechce mi wyjsc i mozliwe ze ktos sie juz z tym zmagal chodzi mi o dodanie siersci tylko w miejscach tam gdzie ona jest dluzsza , jednak gdy to robie to siersc sie wyroznia od pozostalosci modelu i widac w ktorych miejscach ona jest a w ktorych nie ;/ usunalem z niej specular, jednak nadal to samo ;/ ,moglbym zrobic na caly model ale z tego co widzialem to min siersci to 90 000 :( a komputer muli ;/ odel bez siersci(model z sierscia pokaze jutro dzis juz nie dam rady) Render w Vray z vrayLight i GI Tak wyglada w tej chwili : Krotki ruch z siatka: http://www.badongo.com/vid/829988 Screen modelu: Prosze o jakie kolwiek wsazowki odnosnie poprawy wygladu modelu,chcialbym uzyskac jak najlepszy efekt :) Edit: Jeszcze wczesniejszy render ze stara animacja (wyglada b.sztywno) z innej kamery (zapomnialem ukryc rig czaszki ) http://www.badongo.com/vid/829406 Pzdr. Edytowane 6 Sierpień 2008 przez odnetniN
d00b Napisano 6 Sierpień 2008 Napisano 6 Sierpień 2008 (edytowane) gdybys to zapętlił i puścił 10 razy byłoby cos widać a tak to strasznie dziwnie sie to ogląda albo przekonwertowal na never ending gif pozatym miś wygląda przyzwoicie choc ma chyba za długie kończyny? http://www.motherjones.com/blue_marble_blog/792px-Polar_Bear_2004-11-15.jpg barki bardziej pochylone powinny być bardziej agresywne i głowa zdaje sie być mała w porównaniu do tej wielkiej d**y :P strasznie spasiony miś Edytowane 6 Sierpień 2008 przez d00b
odnetniN Napisano 6 Sierpień 2008 Autor Napisano 6 Sierpień 2008 Dzieki za rade masz racje co do lap powinienem jes chyba skrocic(tez wydawaly mi sie za dlugie,ale myslalem ze to przez brak futra,lecz teraz widze ze futro raczej nie jest az tak dlugie )Co do ciala to wyglada ono roznie: Tutaj to juz wogole poszaleli z wielkoscia glowy :) http://www.wickedlocal.com/norwood/archive/x1122981238/g25825845c61d8208219ad2d2d4f3537d07edd69da3bbf4.jpg Jezeli ktos jeszcze uwaza zeby glowe zwiekszyc to tak zrobie.
odnetniN Napisano 8 Sierpień 2008 Autor Napisano 8 Sierpień 2008 Widocznie pospieszylem sie z renderem i z rigiem :) Wrzucam siatke modelu, jezeli widzicie jakies bledy to piszcie Glowa: cialo PS: Futro i rig zostawie na sam koniec jak bede juz w 100% pewien ze model jest ok
odnetniN Napisano 13 Sierpień 2008 Autor Napisano 13 Sierpień 2008 (edytowane) Troche lepiej wyglada,ale musze jeszcze popracowac nad nim: Pobawilem sie trooche z H&F w maxie jednak nie wychodzi tak jak powinno;/ (model bez mesha i zwykly render: Wzorowalem sie na tutku z youtube (moze komus sie sprzyda): Niewiem czemu u mnie na modelu pojawia sie cien ,co beznadziejnie wyglada,siersc jest za gruba oraz jej kolor nie jest odwzorowaniem textury ;/ jak macie jakies pomysly to piszcie ;) Edytowane 13 Sierpień 2008 przez odnetniN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się