Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich ;)

Nie chcialbym zasmiecac forum, jednak postaram sie dokonczyc to co zacząłem :)

W chwili obecnej mam:

zrigowany model troche dodalem detalu w zbrushu,ale nie wiele :)

Podaje do wipa rowniez z powodu siersci ktora niechce mi wyjsc i mozliwe ze ktos sie juz z tym zmagal chodzi mi o dodanie siersci tylko w miejscach tam gdzie ona jest dluzsza , jednak gdy to robie to siersc sie wyroznia od pozostalosci modelu i widac w ktorych miejscach ona jest a w ktorych nie ;/ usunalem z niej specular, jednak nadal to samo ;/ ,moglbym zrobic na caly model ale z tego co widzialem to min siersci to 90 000 :( a komputer muli ;/

odel bez siersci(model z sierscia pokaze jutro dzis juz nie dam rady)

Render w Vray z vrayLight i GI

Tak wyglada w tej chwili :

Krotki ruch z siatka: http://www.badongo.com/vid/829988

Screen modelu:

bearnv1.th.jpg

Prosze o jakie kolwiek wsazowki odnosnie poprawy wygladu modelu,chcialbym uzyskac jak najlepszy efekt :)

Edit:

Jeszcze wczesniejszy render ze stara animacja (wyglada b.sztywno) z innej kamery (zapomnialem ukryc rig czaszki )

http://www.badongo.com/vid/829406

Pzdr.

Edytowane przez odnetniN
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

gdybys to zapętlił i puścił 10 razy byłoby cos widać a tak to strasznie dziwnie sie to ogląda

 

albo przekonwertowal na never ending gif

 

pozatym miś wygląda przyzwoicie choc ma chyba za długie kończyny?

 

http://www.motherjones.com/blue_marble_blog/792px-Polar_Bear_2004-11-15.jpg

 

barki bardziej pochylone powinny być bardziej agresywne

 

i głowa zdaje sie być mała w porównaniu do tej wielkiej d**y :P strasznie spasiony miś

Edytowane przez d00b
Napisano

Dzieki za rade masz racje co do lap powinienem jes chyba skrocic(tez wydawaly mi sie za dlugie,ale myslalem ze to przez brak futra,lecz teraz widze ze futro raczej nie jest az tak dlugie )Co do ciala to wyglada ono roznie:

41385958efce8981catj0.th.jpg

Tutaj to juz wogole poszaleli z wielkoscia glowy :)

http://www.wickedlocal.com/norwood/archive/x1122981238/g25825845c61d8208219ad2d2d4f3537d07edd69da3bbf4.jpg

Jezeli ktos jeszcze uwaza zeby glowe zwiekszyc to tak zrobie.

Napisano

Widocznie pospieszylem sie z renderem i z rigiem :) Wrzucam siatke modelu, jezeli widzicie jakies bledy to piszcie

Glowa:

97451249sb3.th.jpg

cialo

39950975hl3.th.jpg

25781004bw4.th.jpg

PS: Futro i rig zostawie na sam koniec jak bede juz w 100% pewien ze model jest ok

Napisano (edytowane)

Troche lepiej wyglada,ale musze jeszcze popracowac nad nim:

22br9.th.jpg

91308809kv3.th.jpg

Pobawilem sie trooche z H&F w maxie jednak nie wychodzi tak jak powinno;/

(model bez mesha i zwykly render:

66xx9.th.jpg

Wzorowalem sie na tutku z youtube (moze komus sie sprzyda):

Niewiem czemu u mnie na modelu pojawia sie cien ,co beznadziejnie wyglada,siersc jest za gruba oraz jej kolor nie jest odwzorowaniem textury ;/ jak macie jakies pomysly to piszcie ;)

Edytowane przez odnetniN

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności