powolilapie Napisano 12 Sierpień 2008 Share Napisano 12 Sierpień 2008 Witam wszystkich, Jestem początkujący i to mój pierwszy model głowy. Mam pytanie: Jak powstają te świetne modele głów? zrobiłem to pracując w edit mode, czy teraz powinienem użyć modyfikatora subsurf i szczegóły robić w sculp mode. czy wszystkie modele właśnie tak powstają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Morte Napisano 12 Sierpień 2008 Share Napisano 12 Sierpień 2008 Te świetne głowy powstają dlatego ze dany artysta ma doświadczenie i talent... Ale rozumiem ze pytasz o workflow... Jest rożnie można tak jak mówisz, ale można i zacząć z cube'a( lub innego prymitywa), wyrzeźbić twarz, a następnie retopo. Można w ogóle nie używać sculpta, lub korzystać tylko z niego - możliwości jest sporo, a lepsze efekty przyjdą z n-tym modelem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin wuu Napisano 12 Sierpień 2008 Share Napisano 12 Sierpień 2008 fajne pytanie. Cytat z Kazika? "jak powstają moje teksty gdy mnie ktoś tak spyta to pociągnę z laczka i zakur.... z kopyta" :D a na poważnie - po prostu modelujesz taką metodą jaka ci pasuje. Robisz pięć dziesięć pięćdziesiąt główek i któraśtam z kolei wygląda ok a następne jeszcze lepiej. Grunt to upór. A metodę dobierasz jaka ci pasi - nie każdy używa blendera do modelowania wiesz. albo maxa. można zrobić super łepetynę bez sculpta a można nędzę w zbruszu i na odwrót. nie ma się co zastanawiać tylko siadać i dziubać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się