Usher14 Napisano 15 Sierpień 2008 Share Napisano 15 Sierpień 2008 Witam. Zrobiłem spliny zrzutów z przodu, tyłu i boku. Wiem jak je połączyc, ale... nie wiem jak to zrobic zeby jedno do drugiego pasowalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 15 Sierpień 2008 Share Napisano 15 Sierpień 2008 Recznie, wszystko trzeba poprzesuwac samemu na odpowiednie miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Usher14 Napisano 15 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2008 to wiem ale jak zaczynam przeswac na odpowiednie miejsca to srednio to wyglada ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 15 Sierpień 2008 Share Napisano 15 Sierpień 2008 Coz. Polecam przejzec tutek o modelowaniu aut spline'ami, a tak naprawde to polecam przerzucic sie na polymodeling :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 15 Sierpień 2008 Share Napisano 15 Sierpień 2008 ...w maxie jest to raczej praca rczna - czyli traktuj swoje obrysy jako baze linii i wzor ich przebiegu - skopiuj obrysy i recznie ustawiaj linie w przestrzeni 3D bazujac na liniach wzorcowych - generalnie obrysowane bluprinty rzadko sie ze soba zgrywaja w 100% wiec musisz korzystac ze zdjec referencyjnych oraz wlasnej intuicji by dobrze poustawiac linie- to jest wlasnie modelowanie ;) - mozesz takze budowac model uzywajac metody polymodelingu (juz kolega mirach o tym wspomnial) - nie oznacza to bowiem ze to co zrobiles dotychczas jest stracona praca- wrecz przeciwnie- masz idealna baze ktora moze stanowic wzorzec dla ukladania polygonow- z wlaczona funkcja "snap" i parametrem "edges" (dostep do parametrow po kliknieciu prawym myszy na ikonie- taki synbol "3D" ) bedziesz w stanie ustawiac punky polygonow wzgledem odpowiednich widokow - polymodeling to tez praca reczna - bo na tym polega modeling ...nie wiem jak jest z funkcjami maxa w zakresie NURBS'ow - ostatnio nie zagladalem w te rejony maxa - ewentualnoscia jest plugin Power Nurbs, w ktorym pewnie jest mozliwosc tworzenia krzywych bazujacych na dwoch innych krzywych narysowanych jako widoki obiektu (taka funkcje posiada program Rhino) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Usher14 Napisano 15 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2008 Eco podziwiam twoj wysilek i wklad w tego posta ale polowy z tego co napisales nie rozumiem ;/ Jestem bardzo poczatkujacy, cos tam lapie ale to chyba za mało ;( PS: Moze na gg pogadamy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się