Skocz do zawartości

Łączenie zrzutów


Usher14

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

...w maxie jest to raczej praca rczna - czyli traktuj swoje obrysy jako baze linii i wzor ich przebiegu - skopiuj obrysy i recznie ustawiaj linie w przestrzeni 3D bazujac na liniach wzorcowych - generalnie obrysowane bluprinty rzadko sie ze soba zgrywaja w 100% wiec musisz korzystac ze zdjec referencyjnych oraz wlasnej intuicji by dobrze poustawiac linie- to jest wlasnie modelowanie ;) - mozesz takze budowac model uzywajac metody polymodelingu (juz kolega mirach o tym wspomnial) - nie oznacza to bowiem ze to co zrobiles dotychczas jest stracona praca- wrecz przeciwnie- masz idealna baze ktora moze stanowic wzorzec dla ukladania polygonow- z wlaczona funkcja "snap" i parametrem "edges" (dostep do parametrow po kliknieciu prawym myszy na ikonie- taki synbol "3D" ) bedziesz w stanie ustawiac punky polygonow wzgledem odpowiednich widokow - polymodeling to tez praca reczna - bo na tym polega modeling

 

...nie wiem jak jest z funkcjami maxa w zakresie NURBS'ow - ostatnio nie zagladalem w te rejony maxa - ewentualnoscia jest plugin Power Nurbs, w ktorym pewnie jest mozliwosc tworzenia krzywych bazujacych na dwoch innych krzywych narysowanych jako widoki obiektu (taka funkcje posiada program Rhino)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności